n.a.v. uitgangsecho nog niet starten met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nijntje1979, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Vandaag kreeg ik (CD3) de uitgangsecho. Als alles goed zou zijn zouden we kunnen starten met puregon ivm IUI. Mijn menstruatie kwam deze keer al na 16 dagen, op de echo bleek dat mijn linkereierstok er niet goed uit zag. Er zit iets, waarschijnlijk een restant van een vorige eisprong. We mogen nu niet beginnen met de IUI.
    Volgens de gyn is de kans groot dat dit vanzelf weggaat, ik moet aan de bel trekken bij hevige pijn en misselijkheid.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? En wat is de officiele naam hiervoor (die ben ik nl vergeten).
    Hoe zag het de maand erna eruit? Wa het toen weg en kon je gewoon starten of doorgaan?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb het een keer gehad met het gebruik van clomid
    en uiteindelijk is het vanzelf weggegaan
    heel veel succes meid
    hopelijk mag je de volgende maand wel starten ;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook ik hoop dat je de volgende keer wel kan starten! Zal een flinke tegenvaller zijn geweest.
    Elmo

4. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Is inderdaad een tegenvaller. Begin steeds meer te twijfelen aan de haalbaarheid van mijn kinderwens. Vraag me af of het allemaal wel goed is, probeer me maar vast te houden aan wat ik na laparoscopie op papier kreeg: resttoestand eierstokken en eileiders goed.

Lees idd veel over vrouwen die na stimulatie met hormonen cystes kregen. Zijn er ook mensen die een soortgelijk iets hebben zonder hormoonstimulatie?

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik hadook een cyste van 4,5 cm. (na clomid)daarentegen ging mijn iui gewoon door. de keer daarop op dag 3 een echo om te kijken hoe groot is toen nog was zodat ze niet in de war raken met andere eitjes, maar is toen ook gewoon doorgegaan. morgen heb ik mijn 1e echo, vraag me ook af of ie er nog zit. maar wel balen zeg dat ie niet doorging, hoop dat ie snel weg is en dat je dan kan starten.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier cystes door hormoonbehandelingen.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook cystes,

en mag al maanden niet spuiten wegens 'onrustige eierstokken, ben nu zelfs aan de pil.........

8. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Bah, das balen voor je, Linda.

Deel Deze Pagina