Hoi meiden, Het onderwerp zegt het al. Op welke cyclusdag hebben jullie vaak de inseminatie? Alvast bedankt gr vruchtje
Oké bedankt meiden. Ik heb nu meestal mijn eisprong rond dag 17 en slik clomid. Straks gebruik ik andere medicijnen gonal-f en reageer daar misschien wel anders op. Ik wacht het wel even af en laat het maar op me af komen. gr vruchtje
hey meis, alles goed met je? ik had met clomid de iui meestal rond dag 16/17. en met menopur op dag uuhh ergens in de 40. ik wil je heel veel succes vast wensen, en hoop dat het net zo een resultaat zal hebben als bengel had.
mijn eerste IUI was op de 15e dag, maar volgens mij een beetje te laat gedaan want men eitje was blijkbaar al gesprongen toen de inseminatie gebeurde.
Fijn alle reacties . Thanks meiden. Patje: met mij gaat alles wel goed hoor? Wel beetje zenuwachtig voorwat er komen gaat, maar ja je moet soms wel. Met jou ook alles goed? Weet je al wanneer je precies je maagbandje gaat krijgen? gr vruchtje
vruchtje, nee ik weet nog geen precieze datum, het zal ergens rond juli augustus zijn. ik wacht af totdat de uitslagen binnen zijn van mn bloed. snap best dat je het spannend allemaal vind wat gaat komen, het is ook niet niets, maar aan de andere kant, je hebt ook een kijkoperatie gehad, daar tegen over steld iui niet zoveel voor eigenlijk.
bij mij was inseminatie wanneer het ziekenhuis uit kwam. Zou mijn ovulatie in weekend zijn kreeg ik op woe en pregnyl prik of werd met lucrin de cyclus over het weekend getilt. in iedergeveal meestal ergens tussen dag 15-20
Heej Vruchtje... Ik heb ook geen ervaring met iui, maar wil je wel even heel veel succes wensen! Wanneer mag je beginnen met Gonal? KuZzz
Vanavond gaat alweer de 5e spuit erin. Afgelopen dinsdag begonnen. Maandag 1e fm ik ben benieuwd. Misschien lig jij nu wel te bevallen hi hi. liefs vruchtje
1ste IUI was op dag 15, 2de IUI was op dag 11, het is echt verschillend van maand tot maand, tot mijn verbazing had ik op CD 7 al een follikel van 14 à 15 mm, CD9 Pregnyl spuit en CD11 IUI