Ik heb ook helemaal geen positiekleding. Qua shirtjes kan ik me prima redden met stretch spullen, alleen de broeken zijn deze weken wat problematisch, maar ik ga voor die laatste weken geen andere broek kopen.. daarnaast heb ik er wel naar gezocht maar omdat ik lengte 36 heb, was er bijna niks te vinden.
een hele lijst maar ik heb lang niet alles zelf gekocht. mn beste vriendin en mn zus zijn uigezwangerd en ik kreeg meteen dezelfde dag dat ik aankondigde zwanger te zijn al hun zwangerschapskleding, super dus! dit is wat ik ervan tot nu toe heb gebruikt. ik kan echt niets meer van mn normale kleding aan, ben 10 kilo gegroeid en zowat alles op mn buik. 4 positiebroeken en een normale joggingbroek 5 longsleeve shirts 3 positievestjes 1 wollen bolero aangeschaft die ook na de zwangerschap kan 2 mooie buikbanden met tekst 10 buikbanden unikleur (gekregen van mn zus en vriendin) 4 positieshirts 1 positierok 2 60 denier positiepantys nieuwe laarzen plat die ook na de zwangerschap aan kunnen inmiddels mn derde zwangerschapbh gekocht 3 wijdere onderbroeken 2 naadloze hemden van mamalicious ik kan niet zonder.. lekker warm. positietrouwjurk en bijbehorend vestje ik denk dat dat het was (ik heb nog 3 jurkjes te leen maar die lijken mij te koud)
1 goeie noppies spijkerbroek en nog 2 andere een een stapel shirts, ik was zooooo onhandig...als ik had gegeten kon ik wel een ander shirt aan gaan doen omdat het weer onder de vlekken zat
Ik heb zelf niet zoveel gekocht omdat ik veel kan lenen van een vriendin en ik kan mijn eigen (strech)rokjes en jurkjes nog aan. Ik heb zelf een positiespijkerbroek, joggingbroek en longsleeve bij de H&M gekocht.
- 1 spijkerbroek - 1 zwarte broek voor de net, maar die voor geen meter zit - 1 joggingpak - 2 shirts met lange mouwen - 4 positieonderbroeken -37w2d-
2 spijkerbroeken, pas er nog 1 1 nette zwarte broek, past niet meer 3 rokjes 1 positielegging, rest gewone leggings 1 buikband 4 shirts 4 positiehempjes 1 winterjas 4 zwangerschaps bh's, pas er nog 2 van E naar G.. en misschien nog wel H.. 2 bh-hempjes (voor s avonds) 1 positie joggingbroek 2 jurk (1 voor kerst) 1 trui 2 vestjes en wil heeeeel graag nog nieuwe kleren!
nog niks! Ik heb nog geen echte buik en red het prima met de spijkerbroeken en een elastiekje erdoor. Ik ga zeker wel positiekleren kopen als ik ze nodig ga hebben. Mijn beroep vergt toch wel een beetje dat je er niet als slons bij loopt.
Ik heb zelf 1 spijkerbroek en 1 shirtje gekocht. Verder alles gekregen van mn schoonzusje, dus de kasten nu vol...ideaal