Donkey, kennis van mij haar kindje is heel dun en slank, nu 3 jaar...en je ziet dat het wel een erg krap zitje is.. maarja hij zit er altijd maar eventjes in..dus ja hoe erg is het...juist omdat hij 3 is, gebruitk hij de wagen alleen om ff uit te rusten, hij zit er nooit uren in ofzo..! als je geen babynestje wilt, is de p&t idd geen optie...en als je het geld hebt, zou ik ook wel voor de donkey gaan hoor...want een bugaboo is zn geld het wel echt waard vind ik
Grappig trouwens die foto van dat meisje in de donkey. Je kunt de kappen er trouwens heel makkelijk afhalen. Net als de bumper bar. Dan t staat het bij grotere kindjes veel beter.
Een p&t promenade maakt gebruik van twee zitjes die je om kunt bouwen naar een reiswieg. Dus bij deze p&t geen babynestje nodig! Onze zoon wordt over 3maanden drie en hij heeft qua breedte nog ruimte genoeg in z'n zitje. Qua lengte minder maar als hij straks onderin komt, zit hij met z'n benen in het boodschappenmandje en is het probleem ook weer opgelost (onze zoon is wel groot voor z'n leeftijd)
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/413166-vragen-over-gebruik-phil-and-teds-promenade.html Hier een topic over de promenade. Hoop dat de link het doet. Zitten ook wat foto's in
mijn zoon van 4 heeft nog in de donkey gezeten toen onze jongste nog niet geboren was, en dat ging nog prima hoor. Hij is niet erg lang voor zn leeftijd, was toen ruim 4 jaar en was 98 cm lang. Maar hij is wel breed, en had zn winterjas aan, maar zat nog prima erin. was zeker niet te smal. wat ik een nadeel vind aan de zittingen van de donkey, is dat ze niet zo diep zijn. kontje heeft maar een klein stukje om te zitten en de benen / knieen steken dus erg uit. Je kunt de voetsteun ook niet verstellen. Wat dat betreft vond ik daarom de zittingen/ stoelen van de zoom abc beter (die wagen had ik hiervoor) desalnietemin vind ik de donkey een super fijne wagen die zeer licht en wendbaar rijdt. Kinderen kunnen er dus wel lang in. En ook in de wagenbak, mijn zoontje heeft er tot 10 maand in gelegen en toen wilde hij niet meer maar paste nog steeds. ik vind de assesoires die je kunt kopen van bugaboo ook mooi maar wel duur! heb de organiser die je aan de wagen kunt hangen, erg handig. En de maxi cosi adaptor duo, omdat mijn een na jongste ook nog in de maxi cosi zit. Maar al is het niet de bedoeling, toch kun je de duo adapter ook gebruiken als mono adapter. Dus als mijn een na jongste straks niet meer in de maxi cosi zit, en mijn jongste wel, dan hoef ik niet een mono adapter aan te schaffen maar gebruik de duo adapter gewoon half.
waarom kijk je niet naar de koelstra flexxo twin, stuk betaalbaarder en volgens een buurvrouw echt super fijn. (heeft een tweeling) wij hebben de latinique en ook heel erg tevreden.