N.a.v. 'Wanneer potje introduceren': Wat voor een potje???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inge88, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    N.a.v. het topic 'Wanneer potje introduceren' en gezien het feit dat mijn dochter nu sinds 2 weken naar een andere (met oudere kindjes) groep is gegaan op het KDV wil ik toch een potje gaan kopen om gewoon rustig te laten wennen. Op het KDV zitten veel kindjes in haar groep die op het potje of de WC gaan dus daar heeft ze dan ook al een voorbeeld.

Maar nu, jeetje, google op potje en je komt er zoveel tegen.

Moet het iets zijn met muziek en weet ik veel wat? Of werkt een 'normaal' potje het beste?

Deel hier a.u.b. welk potje je hebt en hoe die bevalt :D

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Onze dochter kreeg voor kerst een potje, toen was ze anderhalf. Gewoon een simpel ding, wel roze.
    Daar heeft ze een paar maanden mee gespeeld, erop zitten, knuffel erop, spelenderwijs haar er zonder luier op gezet. Sinds een maand of twee doet ze er regelmatig een plasje op, heel trots is ze dan.

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    hier een w.c.verkleiner en een potje gehaald...het potje zat ze op als stoel en deed ze niks mee...de verkleiner was gelijk een succes..ze wist wat daar gebeurde en zij wilde dat ook daar.

maar dat verschilt natuurlijk per kind.

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
  5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Zo eentje hebben wij ook! Alleen helemaal wit.

Bevalt prima, vooral omdat ons zoontje zijn eigen plasje in de wc wil gooien en wil doorspoelen :D

Terugkomend op jouw vraag, net wat jij wil. En wat jij belangrijk vind.

6. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    In ieder geval eentje waarbij je het binnenste eruit kan halen om makkelijk schoon te maken

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zat er ook over te denken wat ik tzt wil gaan kopen.
    Heb al een simpel potje gehad maar ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de verkleiner. Hij staat nml nu al bij de wc te kijken en roept dat poepie doen.. (Hij denkt dat wij er alleen poepen haha)

Maar goed hier hebben we nog even,hij is pas 1,5.

Deel Deze Pagina