Hoi Dames, Ons meisje is nu 16 maanden wat vliegt de tijd snel. wij hadden haar op het verse eten en dat ze gewoon met ons mee at maar ik werk 3 dagen in de week tot 6 uur dus dan moet me vriend haasten rennen en vliegen en dan wordt er wellis een potje gegeven Nu wil ze al een paar weken geen vers meer wel macaroni enz maar geen aardappels en groente. Zij eet normaal om half 6 omdat ik pas om half 7 thuis ben we hebben er wellis aan zitten denken om haar ook om half 7 te laten eten maar ben bang dat dat zo laat is:S Hebben jullie tips voor me
Hier zelf ook pas om half 7 thuis. Mijn dochter eet dus om half 5 bij de gastouder. Dan eet ze wat de wij de vorige dag hebben gegeten. In theorie dan want ze wil al 4 weken vrijwel niks anders dan macaroni......... (maar ja, het is in ieder geval gezond)
Uhm.. je kan om 17u een klein soepstengel geven en dan half 7 eten.. Hier eet ZL al paar weken nauwelijks iets aan zijn avondeten...
Wij eten ook 18.30 uur en het slecht eten van vooral aardappels/groente komt ook veel voor op die leeftijd...zou gewoon kijken hoe ze het doet wanneer ze 18.30 mee eet.
hier eet ons zoontje ook rond 5 uur nog even een tussendoortje. en eet meestal pas 6 uur half 7 warm het is net wat ze gewend zijn denk ik.
Als wij later thuis zijn eet mijn zoontje bij de gastouder. Ik geef dan gewoon wat mee wat van de dag ervoor over is. Aardappelen en groenten gaan hier ook veel minder dan pasta/ rijst. Vlees gaat er altijd wel in. Ik hou zelf ook niet zo van Hollandse pot dus we eten sowieso vaker iets met pasta of rijst.