n.a.v. Winforum

Discussion in 'Over deze site' started by M02, Jul 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

wat balen! dan ben je echt blij met n dooie mus.. hier kan zp ook niets aan doen, dit is overmacht
    vind het wel raar dat de persoon in kwestie helemaal niet reageert.. ze kan op zn minst uitleggen wat er aan de hand is vind ik.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik woon er trouwens niet ver vandaan.. maar kom eigenlijk nooit in liessel

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat erg !!

Het is trouwens een ZP lid die die webwinkel beheert ..

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

Ik denk ook niet dat ts zp aanspreek hierop maar inderdaad het is wel erg flauw dat het komt via een win actie.

ik moet zeggend dat ik het echt gruwelijk kansloos vind. eerst lekker gratis reclame maken en dat puntje bij paaltje degene van de actie zo bescheten uit laten komen

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wat vervelend zoiets.. Het ergste vind ik nog wel dat je weet dat diegene je berichten wel leest maar niet de moeite neemt om ook maar iets te laten horen... die stilte... Geef dan op z'n minst helderheid in de zaak. In ieder geval blij dat ik nooit iets bij deze toko besteld heb...

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    He wat balen!
    Ken de site niet en de zp-er ook niet, maar lijkt mij als ze failliet gegaan zou zijn, ze dit gewoon had kunnen vertellen toch? Dat is overmacht!
    Vind het echt heel lullig voor je!

7. NoLu

NoLu Niet meer actief

ik kan dr prive facebook wel traceren als je wilt. Ik heb al eens mot met dr gegadigde op t oude zp facebook omdat ze continue reclame aan het maken was...

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ja dat zei ik dus idd ook al. Alleen ik weet haar naam niet meer zo gauw, komt misschien nog wel boven. Ze is vast nog wel actief hier. ;)

Maar Lotte weet dat toch wel en kan haar dan benaderen voor jou. Ze zou in elk geval even het fatsoen moet hebben om iets van zich te laten horen! :(

9. Nou nou.. Het is inderdaad goed lullig natuurlijk, maar als de Xenos failliet gaat, een week nadat jij er een cadeaubon hebt gekocht, ben je je geld kwijt en is daar niets meer aan te doen. Hartstikke jammer dat TS haar bon niet kan gebruiken, en ik snap de teleurstelling, maar facebookaccounts traceren e.d.? Het is niet alsof je voor een bestelling hebt betaald en niets hebt ontvangen, dan kon ik me daar nog iets bij voorstellen, maar in dit geval lijken zulk soort acties me nogal overdreven ;)

10. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Maar als ze failliet is, dan is dat toch helder? Je kunt het alleen op zijn minst even laten weten, volgens mij is dat het enige waar TS om vraagt. Radiostilte is gewoon gemeen.

11. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Zou trouwens ook niet langs gaan ofzo mocht je dat denken hoor haha, maar kan me voorstellen dat je flink baalt ;)

12. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    vind het vooral straf , dat ze continu reclame maakte op het oude zpfb pagina
    terwijl al een aantal keer werd aangegeven dat het zo wel genoeg was .. zijn toch echt mensen voor weg gegaan op die pagina omdat er heel veel spam kwam van haar

Dus gewoon een woord van haar was wel leuk geweest

13. Tuurlijk, het is niet netjes! Daar ben ik het ook helemaal mee eens, en zoals ik al zei, het is behoorlijk lullig, maar om daar zulke stappen voor te ondernemen.. Hmnee. Het is niet zo dat ze alleen niet op TS reageert, maar de hele webwinkel is dicht.. Wij weten niet wat voor reden daar achter zit, en hoe gruwelijk irritant ik de reclame op de ZP facebook ook vond :p en hoe groot de teleurstelling ook is, we kunnen niet zomaar oordelen, en iemand privé gaan lastigvallen, vind ik dan..

14. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Eens! Privé niet, maar via je profi-FB kan toch wel :)
    Helaas voor haar heeft het spammen dus niet geholpen ;)

15. Nouja, ik maakte uit het 'privé facebook traceren' een beetje op dat de berichten daar niet netjes als PB verzonden zouden worden, maar lekker openbaar op haar pagina gezet zouden worden, zodat al haar vrienden ze ook zouden zien ;) Anders zou het volgens mij nog steeds niet heel veel zin hebben, omdat ze daar natuurlijk ook kan besluiten om 'gewoon niet te reageren'.. Maar goed, dat kan ik natuurlijk verkeerd ingeschat hebben!

16. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    #36 M02, Jul 27, 2012
    Last edited: Jul 27, 2012
    Hihihi :) bedankt voor de berichtjes! Het is lullig,maar je doet er niets aan. Ik hoef geen FB-adres van dr hoor, dat is niet wat ik wilde bereiken met het starten van dit topic :) Wilde gewoon ff schrijven dat ik er van baalde.
    Dus nu lekker genieten van de zon nu die nog schijnt, en alvast een fijn weekend!!

17. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,279
    2,978
    113
    De webwinkel Fonkel Kids heeft 15 augustus een winactie hier op het forum en heeft aangeboden ook nu een prijs ter beschikking te stellen.

Marlayne85 ik stuur je een pb over hoe en wat ;)

Lotte

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

heel erg netjes van fonkel kids !

19. SannevH

SannevH Actief lid

May 1, 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Dat is tof van Fonkelkids!!! Super!

20. Jel

Jel Niet meer actief

Wat aardig van Fonkel kids. Een warme douche voor hun. :)

Share This Page