Ik ben zwanger en ondanks dat we in de nabije toekomst heel graag een baby wilden 'maken' plus dat we niet erg voorzichtig zijn geweest met anticonceptie is het een verrassing dat ik nu al zwanger ben. Dat wil ik graag verwerken in de bekendmaking aan mijn ouders. Heeft iemand daar een leuk idee voor? Iets van een versje ofzo?
Hmm ik lees mee! Gefeliciteerd!! Hier ook een surprise baby, door de pil heen. Heb een kindje van 2 jaar en een kindje van 7 maand.
ik heb m'n moeder een grote bos witte rozen gegeven, met witte babysokjes ertussen, zo opgekruld/opgevouwen dat het amper opviel.. Maar net genoeg ze stond te gillen toen ze het kreeg haha. vl zei tegen z'n vader; vanaf December ga je toch écht met oma naar bed..(eerste kleinkind voor hun)
Gefeliciteerd! spannend tijd komt er aan... Ik had een EHBO doos gekocht en leeggehaald. Daar een speentje, slabbetje en sokjes ingedaan. Op de voorzijde een papier geplakt met EHBO --- Eerste Hulp Bij Oppassen. Deze gegeven aan mijn ouders. Toevallig waren de katten net een week op logeren geweest dus het duurde even voor het kwartje viel. Mijn moeder zei heel leuk..... kom je nu mee... ze gaan nu al naar huis. Haar het advies gegeven om het eerst open te maken . Toen kwam de tranen. Vervolgens is ze bij alle buren langs geweest om het te laten zien.... was erg geslaagd.