babyshowerquiz

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnestraal1985, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal1985

27 jun 2013
    23
    0
    0
    Hoiii allemaal,
    Ik heb een beetje hulp nodig.
    En wist ook niet zo goed waar ik het neer moest zetten.Maar ik organiseer een babyshower en moet nog quiz vragen verzinnen, maar mijn ideeën zijn een beetje op. Dus wie weet er nog een leuke vraag/ fabel/ feit/waar, niet waar over zwangerschap of het eerste jaar van een kind.

Groetjes

2. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Tijdens mijn babyshower hadden we geen quiz wel deden we:
    - Buikomvang raden a.d.h.v. een touw dat iedereen af moest knippen van een grote bol.
    - Iedereen moest een babyfoto meenemen, deze werden op tafel gelegd en genummerd. Je moest raden wie er bij welke foto hoorde.
    - Niet met de benen over elkaar zitten, deed je dit wel dan had je 1 strafpunt.
    - Geblindoekt luiers omdoen. 2 teams tegen elkaar zo snel mogelijk de luier af en weer omdoen.
    - De zwangere (ik dus) had nog de kans om geblinkdoekt een aantal babyattributen te raden om extra punten te scoren. Dit waren wel 'moeilijke' spulletjes.

Pff.. En verder weet ik het niet meer! Was in ieder geval erg leuk om te doen :).

3. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ik heb een aantal maanden geleden ook een babyshower georganiseerd, mocht je nog wat tips nodig zijn, stuur me maar pb. 'Mijn' zwangere vond de babybingo erg leuk!!

Groetjes

Deel Deze Pagina