Hoi Meiden, Vandaag ons eerste intake gesprek gehad bij het ziekenhuis, na 2 jaar proberen toch maar de stap genomen. Afgelopen vrijdag ochtend heeft mijn man zijn zaad al laten testen, vandaag zouden we dan ook meteen de uitslag krijgen. Om kwart voor 2 het gesprek gehad, uitslag van het zaad was ook al binnen. Alles is goed met het zaad van mijn man enorm opgelucht! Na het gesprek kreeg ik ook meteen een inwendige echo, eitjes waren goed te zien. Een was er 8 mm en de andere 10, dus dat was ook goed. Nu moet ik a.s. donderdag terugkomen, dan krijg ik weer een inwendige echo. Woensdag avond moeten we dan ook klussen kregen we als opdracht mee We laten het allemaal op ons afkomen, en hopelijk worden we snel zwanger..
Heel veel succes samen! Blijf praten , en dromen, en geef vooral NIET op!! (hoe moeilijk dat soms ook is...)
Dank je wel!! We geven niet op, we laten het allemaal rustig op ons af komen. Proficiat met je zwangerschap!
Hey meis wat fijn dat de eerst onderzoeken goed waren. Heel veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn
@ loves.. fijn dat de uitslag van de onderzoeken goed waren! Ik moet aanstaande donderdag voor het eerst naar de gyn. vind het wel erg spannend! Gingen ze bij jou, buiten het onderzoek van donderdag al iets doen of nog niet ??