Ik zat te lezen en dacht bij mijzelf, wat is er raar aan de initialen N.L. ik kon de link niet leggen met Nederland.. Had dit ook nooit gedaan, als ik niet las dat je daarom twijfelde. Racistisch? Nee zeker niet. Ik zie het zo; je hebt gewoon 2 namen aan je kindje gegeven die je mooi vind. Niet met de gedachte erachter van laat ik er NL (Nederland) van maken!
Ik ben ADO, als ik nu flinke voetbalfan was en pro-Ajax ofzo... maar echt, ik ontdek dat nu pas, is me nooit eerder opgevallen. Ik zou me over NL echt geen zorgen maken!
Racistisch?! Al zou je expres NL als initialen doen.. als je trots bent op je eigen land maakt je dat nog geen racist, moet niet gekker worden Ik vind het om wat voor reden dan ook niet storend en het zou mij er niet van weerhouden.
Thanks, wat een eer! Haha.. Het zijn trouwens mijn 2 voorletters en de laatste letter van mijn achternaam. A.A.P. valt dus niet zo op.. De meeste mensen zien wel de A.A. en als ik voor elke grap over de Anonieme Alcoholisten een euro kreeg, zat ik nu ergens onder een palmboom in de zon met een cocktail in mijn hand
Gewoon doen, er zijn zoveel afkortingen. Alleen WC of NSB enz zou ik echt vermijden. Wij kiezen misschien wel F.A.C. Niet ideaal maar ik ga de namen er niet om laten want die vind ik veel te mooi