Mijn man en ik geraken er ook maar niet uit... We hebben allebei een andere smaak en vinden mekaars namen ook helemaal niet mooi... Wat nu gedaan...?! Helpen jullie eens?? Kwestie van een zicht te krijgen wat "in de smaak" valt... eerste drie namen zijn mijn top 3, laatste drie de top 3 van manlief.
Twijfel tussen Dries en Seth... Toch maar voor Seth gekozen omdat het iets internationaler en moderner is.
Ik vind Seth leuk en Daan gaat ook nog wel, maar de rest vind ik echt vreselijk! Bij Dries denk ik meteen aan Dries Roelvink
Ik heb op Daan gestemd. Ik ben zelf geen voorstander van top 10 namen (volgens mij is dit nummer 1) Maar de rest van de namen is niet mijn smaak. Als ik dit lijstje op volgorde zou zetten (leuk naar minder leuk): Daan Seth Dries Arno Damien Ward
Ik heb op Seth gestemd, dat vind ik de leukste van het rijtje. Damien vind ik ook nog wel leuk, de rest niet.
Ik vind Daan en Seth het leukste, waarbij Daan een populaire naam is en Seth wat origineler. Het is maar net wat jullie willen... Als nummer 3 Arno. De andere namen spreken mij minder aan. Succes met jullie beslissing! Liefs Pimkey
Ik ben het eens met verschillende anderen hier: Daan of Seth. En dan is Seth wat minder gewoontjes, dus dat zou mijn voorkeur hebben.