Evie vind ik er heel tof bij! (Sinds ik heb gezien dat wanneer je Evi met een uitroepteken schrijft - dus Evi! - er bijna Evil staat, vind ik Evie of Evy een mooiere schrijfwijze) Olivia vind ik niet zo passen bij N., maar Liv of Livvy zou ik er wel heel mooi bij vinden! Julia vind ik er ook mooi bij, hoewel het wel een ander soort naam is. Mila vind ik persoonlijk een overgewaardeerde naam, echt geen mooie klank voor een naam van een vrouw..
Ik vind Evi de minst mooie naam, maar 2 namen eindigend op -a vind ik echt niks. Daarom toch op Evi gestemd...
Ik vind alleen Julia mooi. Tijdloos en prachtig. Livia is ook wel leuk. Mila vind ik echt niks. Evi ben ik ook op uitgekeken
Leuke namen behalve Mila, niet echt een naam het mist wat. Evi heb ik gestemd. Al vind ik ook Evie of Evy leuker! Lucia is ook leuk , Liva nog leuker!
Mila! Julia vind ik er niet mooi bij Livia vind ik niet zo mooi, Liva dan weer wel maar niet bij N.ova Evi wel oké, niks mis mee
Vind evi helemaal niks... Mila en livia vind ik er mooi bij staan, Julia is mijn favoriet... Mooi en tijdloos
Ik vind Mila en Livia erg leuk maar Julia nog net even wat leuker. Met de naam Evi heb ik zelf verder niks.