Ben ik weer zwanger na curettage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blond74, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blond74

blond74 Niet meer actief

Ik heb eind juli te horen gekregen, terwijl ik toen 9 weken zwanger was, dat het vruchtje gestopt was met groeien. Ik heb op 7 augustus een curettage gehad. We zijn eigelijk ongeveer 1 week daarna gelijk weer aan de 'KLUS' gegaan en ik heb volgens mij ook al weer mijn eisprong gevoeld. Nu, een week voor mijn ongi voel ik me zo raar, denk weer dat ik zwanger ben: steken in onderbuik en af en toe gespannen borsten. Ik weet dus nu alleen niet of ik met zekerheid ongesteld ga worden of niet. M'n cyclus is denk ik nog steeds een beetje ontregeld. Ik heb trouwens wel vorige week nog een negatieve test gehad, dit voor het geval dat er nog hormonen in mijn lichaam zouden zitten van mijn vorige zwangerschap.
    Is er iemand die dit herkend?

ThanX!

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik hoop het voor je! Helaas had ik na mijn curretage ook allerlei vage symptomen zoals krampjes en steekjes en was ik niet zwanger. Mijn baarmoeder was nog heel gevoelig door alles, waardoor ik voor de gek werd gehouden en van alles voelde. Lees het vaker bij vrouwen die gecurreteerd zijn. MAAR ik lees ook vaak dat vrouwen meteen weer zwanger zijn :D. Spannend hoor en nu duimen dat je een positieve test krijgt volgende week!

Deel Deze Pagina