Wow... vandaag 2 positieve testen in handen! We zijn nog best wel in shock! Voor onze dochter hebben we in de MMM gezeten vanwege PCOS. En na de bevalling had ik gewoon een cyclus. Hebben net op het juiste moment onveilige sex gehad en zie hier het resultaat... Gewoon in 1x raak! Vandaag dus een test gedaan op 10 DPO, dus het is nog erg pril. Testte bij m'n dochter pas licht positief op 13 DPO. We zijn blij... maar moeten nog erg wennen aan het idee. Onze dochter word grote zus!!
super! van harte gefeliciteerd! En de cb test ook al positief, deze heeft meer hcg nodig dus klinkt goed zeg!
Dank jullie wel allemaal. Het is nog steeds erg onwerkelijk. Vandaag op 11 DPO nog een kruidvat testje gedaan. Die gaf een duidelijke streep.
Chariseeeeeeee, oude topicgenoot hihi 😄 Woooowww super zeg nou ik weet je verhaal. Zo lang geduurd bij Sophia en nu 1x raak. Wat een wonder, echt heeeeel erg leuk. Gefeliciteeerd lieverd 💋
Jaaaaa!! Haha. Echt bizar hoor. Moet er nog steeds een beetje aan wennen maar zijn ook superblij! Ons oude topic is dicht. Wel jammer dat het zo stil gevallen is. Bedankt voor je felicitatie. ❤️
Ik hoop voor een plakbeeb. Ja idd, vorige keer ging ik kijken en toen zag ik dat het dicht was, heel jammer. ik zou wel verder willen kletsen daar. Heb geen topic meer om te kletsen hier. maar volgens mij zijn wij 2 alleen veel actief hier, ik zie dde anderen niet meer.
Ja klopt, ik kom hier nog best vaak. Nu helemaal haha. Volgens mij kan je een topic wel weer laten openen, maar ja geen idee of de rest ook weer mee komt kletsen dan.
Hartelijk gefeliciteerd!! Hier op 13 DPO een positieve test. Trouwens, wat heeft je dochter een mooie naam zeg. Als je het niet erg vindt neem ik Sophia mee op mijn namenlijstje .