Na 1,5 jaar 1ste posi ovu test!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jazy, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazy

jazy Actief lid

Hej meiden,

ben zo trots kijk even in mijn album!
    positiever kan niet de ovu streep is nog donkerder dan de teststreep!

waaaa nu klussenklussenklussen en dan 5 dec ga ik testen! heb er alle vertrouwen in!

xxx jazy

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Da's inderdaad een hele mooie positieve test! Gefeliciteerd!

(En nu maar hopen dat wij je binnenkort mogen feliciteren met een positieve zwangerschapstest!).

3. joop

joop Lid

22 okt 2008
    46
    0
    0
    Super!
    Mooie foto, goed voorbeeld, ben al een paar weken op zoek naar ei, en weet nu hoe de test eruit moet zien!
    Maar heb je echt anderhalf jaar lang ovu-testen gedaan?

Groetjes

4. jazy

jazy Actief lid

ik zal me verhaal ff neerzetten:

nov 2006 ben ik gestopt met de pil
    ontpillen heeft bij mij 9 maanden geduurd toen werd ik pas voor het eerst ongie. en in die tijd heb ik een paar keer ovu testen maar idd zonder resultaat. het afgelopen jaar ben ik heel onregelmatig ongesteld geweest soms na 6 weken soms 7 soms 5 en als laatste na 3 maanden. dus had ovu testen gewoon geen zin. nu ben ik voor het laatst 28 okt ongesteld geweest dus ben maar gaan tempen. en heb een groot pak met ovu's gekocht. en na een pas 20 dagen na me eerste dag van me ongie een positieve test maar ben er niet minder blij mee. voor het eerst in die 2 jaar weet ik wanneer ik ongesteld ga worden! en zit ik voor het eerst echt op het wachtbankje zo spannend allemaal!

groetjes jazy

5. joop

joop Lid

22 okt 2008
    46
    0
    0
    Jeetje, wat een beproeving al tot nu toe.
    Maar geweldig dat je 'm eindelijk hebt!

Ben benieuwd, hopelijk dat Sinterklaas op 5 december een mooi pakje in schoen achterlaat!

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    en jazy, heb je positief getest?

Deel Deze Pagina