Sinds vanmorgen bijt zl (8 mnd 4 dagen) mij bij het aanleggen. Hij neemt een grote hap en ipv dat hij dan gaat zuigen doet hij zn kaken op elkaar. Sinds vanochtend geen bv meer gekregen wel brood en fruit gegeten. Ik roep dan hard AU! Dat mag niet, geef hem herkansing en dan bijt hij natuurlijk weer Weer AU en helemaal afkoppelen, dan stoppen we ermee. Hij heeft ee n paar weekjes geleden pas twee tandjes onder gekregen, toen heeft hij mij niet gebeten. Is dit tijdelijk of stopt hij nu zelf al met de bv? Moet ik hem intussen dan geen water gevenivm uitdroging?
Ai, pijnlijk. Heeft je kindje andere klachten in het mondje? Soms helpt het om de kaakjes te masseren voor je hem aanlegt, met een vinger die je onder de koude kraan hebt gehad bijvoorbeeld. Lees ook dit eens: Help: mijn kind bijt! | Borstgevoed.nl Water geeft geen voedingsstoffen: eerder zou ik dan kolven en het in een bekertje geven. Tot slot: 8 maanden is vroeg om zelf van de borst af te wennen. Hierom zou ik er van uitgaan dat het iets tijdelijks is. Evt. kolven en anders geven en weer voeden op moment dat je kindje nog half slaapt bijvoorbeeld.