Ik ben nog helemaal beduusd, maar ook de tweede test is positief. Ik ben zwanger!! Ons zoontje wordt grote broer. Ik ben zo blij! In oktober in m'n spiraaltje verwijderd. Na 6 weken werd ik ongesteld en vanaf toen had ik een keurige cyclus van 28 dagen. Alleen had ik altijd een week voor m'n menstruatie een weeklang bruinverlies. Zo ook afgelopen week. Dus ik dacht al, dit is de fvoorbode op m'n menstruatie. Zondag (een dag voor m'n NOD) verloor ik rood bloed, dus ik dacht nu is het begonnen. Maar maandag was het weer bruinverlies en van 's avonds verloor ik niets meer. Ik was het zo zat dat ik vanmorgen de huisarts heb gebeld voor een afspraak. Voor de zekerheid heb ik een test gedaan, want anders zou de huisarts dat vast gaan vragen. En ja hoor, ik ben zwanger! Ik geloof het amper nog. En helemaal doordat de afgelopen week zo rommelig is verlopen qua bruinverlies etc. Hoop dat dat niet een slecht teken is. Nou, ik moest het even van me afschrijven aangezien ik het nog aan niemand kan vertellen. M'n mannetje wil ik het vanavond face to face gaan vertellen