Hi, Ik heb net positief getest!!! Kan het alleen nog niet helemaal geloven, met de eerste duurde het bijna een jaar vanwege cystes. Nu was het in 1x raak...(ondanks onregelmatige cyclus) Ben benieuwd hoe mijn vriend vanavond gaat reageren, die verwacht dit echt niet! Nu maar hopen dat alles goed gaat...
Gefeliciteerd! Probeer maar niet te veel bezig te zijn met dat het ook mis kan gaan en lekker te genieten!!
Wauw! Gefeliciteerd! Ga je het nog op een speciale manier vertellen aan je vriend? (niet dat dat moet ofzo hoor, maar vroeg het me gewoon af )
Van harte meid! Op de eerste hebben wij ook ruim een jaar moeten wachten. Van de tweede was ik onverwachts vier maanden na mijn bevalling weer zwanger. Zo zie je, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Hi, Wij zijn zo blij!! Ik wilde het gisteravond vertellen als de kleine op bed lag, maar ik kon echt niet wachten.... Hij was echt flabbergasted, maar wel heel blij!! Volgende week (jaar z) maar ff de vk bellen.
Geweldig voor je. Ik deed de test gisteren en heb gewacht tot vanochtend om het te vertellen (met een nieuw cadeautje onder de kerstboom) omdat hij op voorhand altijd had gezegd dat hij het op een originele manier te weten wou komen. Het was zo'n fijn moment bij ons, ik hoop dat het voor jullie helemaal ook zo is!!