nog effe wachten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tamara85, Apr 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi meiden,
    zoals jullie zien ben ik 3 dagen overtijd, heb last van lichte symphome... gespannen borsten vanaf vandaag zijn ook voller geworden. sinds een week af en toe licht misselijk trek snel weer weg, snel vol, en moe.
    heb getest op nod maar negatief. ben uitgegaan van mijn kortste cyclus mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen kan eigelijk niet wachten met nog een test maar denk dat dat toch het beste is hoop echt dat het deze keer raak is maar zie echt tegen die teleurstelling op. :(
    kan ik beter nog wachten met de volgende test of zou ik nu toch kunnen testen?
    weet het echt niet eigelijk wil ik heel graag testen.......
    knuf tamara

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie dat je langste cyclus 32 dagen is, als ik jou was zou ik wachten tot dag 33 en als je tot die tijd nog steeds niet ongi bent, dan testen.

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

Apr 12, 2007
    1,090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hoi Tamara,
    Je zit in een lastige positie. Je kunt idd nu wel weer gaan testen, maar wat als deze weer negatief is ... Misschien heb je je een paar daagjes vergist in je cyclus, kan. Doe anders aan het einde van deze week weer een test en als deze weer negatief uitvalt, gewoon even langs je HA.
    Groetjes,
    MaWaBe

Share This Page