Hoi allemaal, Ik zal vast niet de enige zijn dat heeft maar wil toch even mijn ei kwijt... Heb 1 maart positief getest...heel licht...de hele week testen gedaan die mooi zijn opgelopen. Vandaag was de eerste ochtend dat ik geen testdrang had en echt geloofde dat ik zwanger ben....ik heb ook al veel last van kwaaltjes...enorm koud...krampjes...misselijk...pijnlijke borsten...veel afscheiding waarbij is gelijk denk aaahh ik bloed en snel naar de wc ren... Maar op de een of andere manier is het besef er nog niet...plus dat ik heel bang ben dat t nog fout gaat. .zo van het is te mooi om waar te zijn...ben er momenteel echt ff emotioneel van. Ene moment denk ik wauw ik ben zwanger ander moment twijfel ik zo of t wel echt zo is...maargoed de testen zijn niet voor niks positief hihi Denk dat t pas echt voelt als we een echo hebben gehad...maar dat heeft iedereen lijkt me.. Ach ik moet ook niet zo lastig doen...hihi
Proficiat!!! Ik herken je gevoel want had dat zelf de eerste weken ook totdat ik flink misselijk werd, toen geloofde ik wel dat ik zwanger was
hier al snel kwalen gehad, maar tot het écht écht doordrong waren we de echo al paar weken voorbij had het ook totaaaal niet zo snel verwacht. vorige keer duurde het 8 rondes en nu gelijk. heel apart
Ja ik had het ook nooit zo snel verwacht! Ben er wel heel blij mee want het was mijn grootste angst dat ik niet zwanger kon worden of iets! Het is allemaal gewoon een beetje overweldigend...ik ben ook nog maar net ten huwelijk gevraagd en nu zwanger het is zoveel happy news in zon korte tijd..lees twee weken...dat het soms te mooi om waar te zijn lijkt...er gaat gewoon veel in mn hoofd om...pfff hoop dat ik t snel een beetje los kan laten en gewoon op zn beloop kan laten...