Naar lang proberen en PCOS te hebben is het nu dan eindelijk zover Vandaag 2 testen gedaan van de kruitvat ik heb de foto in me foto album geplaatst zou jullie kunnen kijken de bovenste heb ik als eerste gedaan die is heel donker en de 2e half uurtje erna maar die is veel lichter kan dit een valse uitslag zijn
Die eerste lijkt niet goed te zijn. Rare streep. Maar de 2e is wel positief hoor! Ik duim dat ze mooi oplopen de komende dagen!
Welke heb je gedaan? Met indicator? Of zonder? Die zonder hebben sowieso meer hcg nodig. Miss is je streepje nog net even te licht voor de cb
had ik ook toen ik nog licht positief testte met kruidvat. Even die cb zoieso met ochtendurine doen! Die heeft wat meer hcg nodig!
oke denk dat het beter is om dan zoiezo ff paar dagen te wachten om weer te testen denk ik ze zeggen altijd een streep is een streep maar begin nu wel te twijfelen
Ik zou morgenochtend met KV nog een testje doen. CB heeft net iets meer hcg nodig en je hebt nu ook nog eens in de middag getest ....
Ik heb ook pcos en late eisprong en ook clearblue was negatief eerst en poef 5 weken ver bij mijn eerste baby
wow wat goed gefeliciteerd heel vervelend ook dat je nooit weer waneer je eisprong hebt ik hoop ook zo dat het positief is bij mij bij welke test was die wel positief
Ik had eerst een vaag streepje op kruid vat een week na de zogezegde regels die niet kwamen... Ik denken dat ik terug een cyste had. Nr de gyn en die zag niks. Nog een week later een digitale gedaan omdat ik zo mottig wrrd. Positief !Verstond er niks van maar het resultaat is 8m ligt nu in haar bedje en morgen gaan we nr de eerste echo vn brusje kijken