Hoi Allemaal, Ik had gisterochtend en vandaag een positieve test in mijn handen. We kunnen het beiden nog steeds niet geloven Echt zo cliché deze maand helemaal geen symptomen, had wat krampjes alsof ik ongesteld zou worden maar dat kwam niet. het was wel gek want ik voelde me alsof het goed was.. dat was dus echt zo! 2 mei hadden we bij de gynaecoloog moeten zijn voor de afspraak voor KI.. Gister een kruidvat testje gedaan en binnen 10 seconden verscheen de 2de streep. bleek die test over datum dus gauw nog een andere en ook die direct positief. Vanochtend nog even een CB test digitaal en ook die gaf heel snel aan; zwanger 2-3 wat dus in inhoudt dat ik 4-5 weken ben!! ik wil het van de daken schreeuwen en niks boeit me verder behalve dat we een kindje krijgen. Nu hopen dat we met 8 weken een hartje gaan horen! o ja nu nog proberen het even stil te houden maar pffff wat is dat lastig
Supergefeliciteerd, wat zul jij blij zijn!!! Onwerkelijk he.... Geniet er maar lekker van, fijn dat het op de natuurlijke manier is gegaan! Sterkte met wachten op de eerste echo...!
Dank je Rozanna! Ja ik ben zo blij dat toch kan ondanks dat mijn man verminderd vruchtbaar is. ik ben super dankbaar!!
gefeliciteerd!! Dringt het al door? ik heb nu sinds gister wat zeurderig gevoel in mn buik en rommelende darmen .17 maart heb ik al eerste echo
@truffeltje Gefeliciteerd! T zal wellicht nog even tijd nodig hebben om te landen. Veel geluk. Jij ook gefeliciteerd en veel geluk!