Gisterenavond vlak voor ik naar bed ging had ik opeens rood/roze-achtig bloedverlies! Ik schrok er van, want ik zat pas op 7 DPO. Normaal gesproken wordt ik op 14 DPO ongesteld, dus dit is echt heel raar. En normaal gesproken gaat m'n temperatuur 1 à 2 dagen voor m'n ongi erg naar beneden, en nu was m'n temp juist heel hoog! Echt lekker geslapen heb ik dus niet, want ik baalde er best van. Maar nu is het alweer zo goed als over (alleen af en toe een heeeeeeel klein beetje bruin (sorry!)), en m'n temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog. Het is dus maar even afwachten hoe het vandaag verder gaat. Ik weet nu niet of ik onwijs moet gaan zitten balen omdat ik nu al ongi wordt, of dat het een innestelingsbloeding is? Wat denken jullie? Wie heeft hier ervaring mee?
Het kan beide zijn, een innesteling of een veels te vroeg menstruatie. Heb je nog steeds bloedverlies en hoe voel je je verder? Het klinkt best wel positief... Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, zat gisteren ook op 7DPO en heb een druppeltje helderrood bloedverlies gehad. Mijn temp is ook nog steeds hoog. Ik verlies nu niks meer (en check dit ongeveer tien keer per dag ). Ik heb zelf sinds gisteren behoorlijke buikkramp en een gekke kriebel bij mijn navel. Voel me ook raar, kan niet goed uitleggen hoe Ik hou mezelf wel voor dat mocht het een innesteling zijn dat er in een week tijd nog heel veel mis kan gaan. Toch een beetje zelfbescherming! Hopelijk hebben we volgende week beiden een positieve test in onze handen! Groetjes
nou damens het klinkt wel als innestelings bloeding... maar ja met die verekte duivels weet je het ook maar nooit dan weer vroeg dan weer laat, en wat je zegt het kan ook nog mis gaan dus helaas gewoon afwchtenen en hopen op een posi test hou ons in ieder geval op de hoogte allebei X Bride
Nou, m'n menstruatie was het in ieder geval niet, want een dag later was er helemaal niks meer! Nu dus maar hopen dat het idd een innesteling is geweest. 5 mei is m'n NOD. Spannend! Bij jou klinkt het hetzelfde Trees. Succes!
Ik heb ook mijn nod op bevrijdingsdag. Lijkt me een hele mooie dag voor een positieve test Heel voorzichtig denk ik dat er bij mij wel een kansje kan zijn dat het raak is. Voel me hetzelfde als de vorige keer of ik hoop me hetzelfde te voelen?!?
Joehoeii ik ben weer zwanger! Het was inderdaad een innestelingsbloeding en ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt
GEFELICITEERD TREES! Dan was het toch echt een innestelling! Oeh, ik vind het zo spannend nu! Ik heb zelf niet echt zwangerschapskwaaltjes, alleen af en toe krampjes, maar dat heb ik wel eens meer, en zegt ook niet zoveel. Merk jij al iets? Ik ga denk ik zondag testen, of misschien morgen wel. Was jouw test gelijk duidelijk positief? Ben bang dat ik misschien te vroeg test. Groetjes, Beep
Hoi Beep, Dat wordt voor jou erg spannend! Het klonk allemaal hetzelfde als bij mij, dus ik ga echt keihard voor je duimen. Ik had al wel stiekem een vermoeden, want sinds de bloeding van maandag behoorlijk krampen en steken in mijn buik. Verder had ik wat vage symtomen, wat misselijk gedurende de dag, veel witte afscheiding en heel raar maar mijn tepels werden donkerpaars Mijn temp was afgelopen maandag en dinsdag laag en steeg daarna weer en vanochtend was deze voor mij doen zo belachelijk hoog dat ik dacht mmhh hcg? Ik heb een digitale test van clear blue gebruikt en er stond vrij snel Zwanger in beeld. Daarna nog naar de apotheek gesjeesd en een hun huismerk gekocht en ja hoor ook daar weer een streepje Ik vraag me nu ook af of ik niet stiekem eerder mijn eisprong heb gehad. Ik ben in februari gecurreteerd en mijn cyclus was nogal op hol geslagen. Weet jij dat eigenlijk of fertility friend er weleens naast zit? Ik hoop dat jij dit weekend ook zo mooie test gaat krijgen. Dan zijn we waarschijnlijk ook tegelijk uitgerekend Toi toi
Hoi Trees, Ik ben ook zwanger! Ik heb vanochtend een test gedaan, en kreeg een licht 2e streepje. Heb er gelijk nog 1 gedaan, en die had ook weer een licht 2e streepje! Zit nog wel 2 dagen voor NOD, dus dat streepje zal later wel duidelijker worden. Aaaaaaaaah, ik ben blij! Ik had zo'n lange en onregelmatige cyclus, dat ik bang was dat het bij ons niet vanzelf zou lukken. Maar het is nu dus toch gelukt! Ik zal zo eens even kijken wanneer ik dan uitgerekend zal zijn. WEet jij het al? Groetjes, Beep
Aangezien Beep zwanger is doe ik dit topic dicht. Beep van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Groetjes, Elvira