Welke multivitamine bij borstvoeding?

Discussion in 'Borstvoeding' started by MommyOwl, Sep 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Welke multivitamine is jullie goed bevallen bij het geven van borstvoeding? Ik slik nu nog steeds Davitamon Mama Plus, die ik ook tijdens de zwangerschap heb geslikt. Maar ik ben zo moe en futloos de laatste tijd, dat ik eraan zit te denken om eens een andere te proberen. Welke raden jullie aan?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Supradyn complex forte!
    Ideaal omdat he rectors energie geeft.

Die had ik trouwens ook in m'n hele zwangerschap geslikt.

3. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

Apr 22, 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook eerst Davitamon, maar ook zo moe, futloos, haaruitval etc. Daarna overgestapt op Prena Fem van Orthica en voelde me een totaal ander mens! Wel duur, maar ik vind ze het geld dubbel en dwars waard.

4. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,104
    29
    48
    Ik nam tijdens al mijn zwangerschappen en telkens ook gedurende de 6mnd exclusieve borstvoeding Omnibionta Pronatal. Deze laatste zwangerschap was dat met een supplement DHA bij. De laatste doos daarvan neem ik nog uit en dan schakel ik terug over naar enkel de multivitamine. Ik merkte het verschil als ik het eens langer dan 2-3 dagen vergat te slikken, dus een teken dat je lichaam wat extra's kan gebruiken, zélfs als je gezond en gevarieerd eet.

5. vogel

vogel Actief lid

Oct 23, 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    +1
    Inderdad duur maar dat komt ook omdat de ingrienten niet synthetisch gemaakt worden zoals davitamon e.d.. Maar veelal natuurlijk zijn.

Share This Page