Hoi Allemaal, Zie mijn banner, eigenlijk mocht het nog niet maar ik kon me echt niet langer beheersen. Toen ik gister uit mijn werk kwam direct een kv 2 voor 5 euro test gedaan, 5 zenuwachtige minuten zitten wachten en.....een streep, niet heel erg duidelijk maar die heb ik hier op het forum wel meer voorbij zien komen. Ik durf nog niet helemaal blij te zijn, het is pas de eerste ronde, maar van binnen ben ik toch al erg blij!! Voor mijn vriend was het wel een mooi cadeautje, op zijn verjaardag een ingepakte positieve zwangerschapstest!!
Hey meid, Van harte gefeliciteerd.. Streep is een streep. Ik zelf heb ook zo'n vage test gehad en na twee dagen was het super duidelijkte zien na 1 min....
Bedankt voor alle felicitaties, inmiddels ook maar mijn banner aangepast. Gisteravond nog een test gedaan, de streep was weer duidelijker!!! Dus nu hopen dat alles goed blijft gaan, wel geweldig want mijn vriendin is dus ook zwanger, net 4 weken verder dan ik. Kunnen we lekker samen shoppen, zwangerschapsgymen enz.