Hallo allemaal, ik ben de 16de van november drie maanden overtijd. Ik heb 3 weken geleden de uitslag van bloedtest gehad en ik was niet zwanger. Maar mijn vraag is heeft iemand hetzelfde meegemaakt? of weet iemand wat het dan wel kan zijn? ben zo onzeker...... De 26ste krijf ik uitslag van het ziekenhuis bij mijn gyneacoloog. dankjewelll....
phff dat is lastige vraag ja denk dat het van alles kan zijn ik heb wel is een flinke zenuw stress periode gehad,bleef me ongesteldheid wel 9weken weg
Het kan inderdaad van alles zijn, maar je moet je vooral niet druk maken! Rustig afwachten op de uitslag van de gyn. Heb trouwens ook hier en daar gehoord dat menstruatie maanden uitblijft, en er was geen echte reden aan te tonen, tja.. soms staat onze hormoonhuishouding totaal op z'n kop Wel even een vraagje, hoe voel je je eigenlijk? Ergens last van?
er was hier op het forum ook een vrouw met hetzelfde. Heeft toen een echo gehad voor onderzoek (om te kijken wat er aan de hand was) en ze bleek alsnog 3 maanden zwanger te zijn. Maar zo iets komt natuurlijk niet vaak voor. Ik hoop in ieder geval dat het allemaal niets ernstig is en dat je snel weer door kan naar de volgende ronde.
Ik heb een keer een cyclus van 126 gehad bij mij was het de combinatie van ontpillen en heeel erg veel stres. Ik ben toen uiteindelijk gewoon ongesteld geworden. En daarna cyclussen van 31 gehad. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.