Wat voelde jullie de dagen na eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaTuttebel, Feb 1, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

ik zit nu zo ongeveer 5 dagen na eisprong maar heb steeds menstruatie achtige pijn, wel lichter maar zeurderig. Vanmorgen wilde ik opstaan en kreeg me een flinke pijnscheut dat ik wel even krom ging staan. Maar links voel ik het indd steeds rechts niet... iemand bekend?

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,306
    17,365
    113
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik vanaf 7 DPO wat lichte steekjes rechts onderin m’n buik.
    Bij deze zwangerschap had ik echt helemaal niets.

3. MamaTuttebel

Ja ik herinner mezelf ook bij de vorige twee dat ik niets voelde. Dus ga ook nergens van uit

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik voelde niets bijzonders

5. MamaTuttebel

Maak mezelf gek met van alles voelen,

6. louan

louan Niet meer actief

Lees ff terug in mn agenda: ik had op 3 of 4 dpo een gek gevoel achter schaambeen.

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Ik ben nu voor de derde keer zwanger en heb bij alle drie de keren op 4/5 dpo krampen gehad in Mn lies, leek op menstruatiekramp maar milder en lager. Achteraf blijkt dit dus voor mij een symptoom te zijn , ik vond het terug in Mn FF app

MamaTuttebel likes this.
  8. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Ik voelde zelf niks, pas rond mijn nod kreeg ik last van hele lichte "prikjes" onderin mijn buik.

9. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Ik voelde niks in de maanden dat ik niet zwanger was en ik voelde biks in de maand dat ik wel zwanger bleek te zijn.

10. K00

K00 Niet meer actief

Je kunt er niks van zeggen hè. Dat wachten duurt zoo lang. Hier kleine speldenprikjes maar volgens mij had ik dat vorige maand ook en toen was het dus niet raar... stom gedoe haha

11. MamaTuttebel

Haha ja erg hè, je gaat toch van alles voelen!

12. Cjms

Cjms Bekend lid

Dec 11, 2016
    891
    1,286
    93
    Ik heb PMS. Dus na eisprong zware, gespannen en ontzettend pijnlijke borsten en vreetbuien niet te zuinig...

Nu bijna 5 weken zwanger, alleen wat gevoelige borsten en verder nog niets. :)

13. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,100
    941
    113
    Female
    Ik wil je advies geven dat ik van iemand kreeg.

Laat het los! :)
    Je voelt altijd wel wat. Of je nu ongesteld moet worden of dat er een innesteling plaatsvindt. En die misselijkheid, komt die van een griepje of van een eventuele zwangerschap?
    Een steekje, krampje of wát dan ook hoeft niks te zeggen over een zwangerschap. Op basis van vage symptomen kan je geen conclusies trekken.

Als je zeker wilt weten of je zwanger bent dan moet je een zwangerschapstest doen. Nog even geduld dus! Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest kunt showen.

-x-
    Mooiezomer

Evi88 likes this.
  14. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

Jun 2, 2017
    1,014
    549
    113
    Achteraf gezien heb ik duidelijk de innesteling gevoelt. Maar op dat moment dacht ik ja ja het zal wel weer niet zo zijn en me lichaam houd me voor de gek..

Wat ik voelde:
    Steekjes
    Krampjes
    Apart gevoel in mijn buik
    Kriebeltjes

Dit voelde ik de andere cyclussen niet

15. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

May 6, 2016
    541
    205
    43
    Female
    Zuid-Limburg
    Ik heb de laatste maanden steeds oud bloed dag na eisprong. Niet dat ik t snap hoor. En ook krampjes, maar dan pas rond 5dpo. Ook dat heb ik al een viertal maanden. Vorige maand was ik zelfs misselijk bij bepaalde geuren. Een dag,maar niet zwanger. Dus je lichaam kan je goed voor de gek houden helaas.

16. valentijntje

valentijntje Actief lid

Apr 17, 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben inderdaad ook gestopt met symptomen analyseren en heb het los gelaten. Want al die dingen: levendige dromen/andere stoelgang/vreetbuien/emotioneel/krampen/hoofdpijn....heb ik allemaal als mijn eisprong is geweest!! Dus wacht gewoon tot ik ongesteld word ja of nee.. Anders maak ik mezelf helemaal gek..

17. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

Dec 7, 2011
    3,002
    1,139
    113
    Female
    Canada
    Ik was juist zwanger in de maanden dat mijn lichaam in alle talen zweeg!

valentijntje likes this.
  18. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik voelde vanaf 10dpo menstruatiekrampen tot week 5

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ik had vorige maand vanaf 3 dpo een paar dagen een heel raar zwaar gevoel in mn buik. Buikkrampen ofzo. Maar anders dan van een menstruatie of buikgriep ofzo. Ik had daardoor echt het gevoel dat het raak was en ik had gelijk.

20. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Hoe gaat het nu? Hou je het vol om te wachten met testen tot je nod?

Share This Page