ik zit nu zo ongeveer 5 dagen na eisprong maar heb steeds menstruatie achtige pijn, wel lichter maar zeurderig. Vanmorgen wilde ik opstaan en kreeg me een flinke pijnscheut dat ik wel even krom ging staan. Maar links voel ik het indd steeds rechts niet... iemand bekend?
Bij mijn eerste zwangerschap had ik vanaf 7 DPO wat lichte steekjes rechts onderin m’n buik. Bij deze zwangerschap had ik echt helemaal niets.
Ik ben nu voor de derde keer zwanger en heb bij alle drie de keren op 4/5 dpo krampen gehad in Mn lies, leek op menstruatiekramp maar milder en lager. Achteraf blijkt dit dus voor mij een symptoom te zijn , ik vond het terug in Mn FF app
Ik voelde niks in de maanden dat ik niet zwanger was en ik voelde biks in de maand dat ik wel zwanger bleek te zijn.
Je kunt er niks van zeggen hè. Dat wachten duurt zoo lang. Hier kleine speldenprikjes maar volgens mij had ik dat vorige maand ook en toen was het dus niet raar... stom gedoe haha
Ik heb PMS. Dus na eisprong zware, gespannen en ontzettend pijnlijke borsten en vreetbuien niet te zuinig... Nu bijna 5 weken zwanger, alleen wat gevoelige borsten en verder nog niets.
Ik wil je advies geven dat ik van iemand kreeg. Laat het los! Je voelt altijd wel wat. Of je nu ongesteld moet worden of dat er een innesteling plaatsvindt. En die misselijkheid, komt die van een griepje of van een eventuele zwangerschap? Een steekje, krampje of wát dan ook hoeft niks te zeggen over een zwangerschap. Op basis van vage symptomen kan je geen conclusies trekken. Als je zeker wilt weten of je zwanger bent dan moet je een zwangerschapstest doen. Nog even geduld dus! Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest kunt showen. -x- Mooiezomer
Achteraf gezien heb ik duidelijk de innesteling gevoelt. Maar op dat moment dacht ik ja ja het zal wel weer niet zo zijn en me lichaam houd me voor de gek.. Wat ik voelde: Steekjes Krampjes Apart gevoel in mijn buik Kriebeltjes Dit voelde ik de andere cyclussen niet
Ik heb de laatste maanden steeds oud bloed dag na eisprong. Niet dat ik t snap hoor. En ook krampjes, maar dan pas rond 5dpo. Ook dat heb ik al een viertal maanden. Vorige maand was ik zelfs misselijk bij bepaalde geuren. Een dag,maar niet zwanger. Dus je lichaam kan je goed voor de gek houden helaas.
Ik ben inderdaad ook gestopt met symptomen analyseren en heb het los gelaten. Want al die dingen: levendige dromen/andere stoelgang/vreetbuien/emotioneel/krampen/hoofdpijn....heb ik allemaal als mijn eisprong is geweest!! Dus wacht gewoon tot ik ongesteld word ja of nee.. Anders maak ik mezelf helemaal gek..
Ik had vorige maand vanaf 3 dpo een paar dagen een heel raar zwaar gevoel in mn buik. Buikkrampen ofzo. Maar anders dan van een menstruatie of buikgriep ofzo. Ik had daardoor echt het gevoel dat het raak was en ik had gelijk.