Weet niet waarom je mij tagt, want ik reageer helemaal niet op jou Haha. Reageer puur op de reactie van degene die ik getagd heb en dan gericht op kleinmeisje.
Snap echt niet dat mensen geen geduld hebben. Ik persoonlijk vind dit namelijk onder het kopje "geen geduld" passen. Je bent 4 maanden geleden zwanger geweest. Denk je echt dat er iets mis is met je lichaam? Want de mmm ga je alleen in als je hulp nodig hebt bij het zwanger worden. En dat traject is extreem zwaar heb ik mijn laten vertellen. Ik zou er goed over nadenken of dat jij echt de mmm in wilt gaan. Er is niets mooiers dan op een natuurlijke manier zwanger worden en gezien jouw rugzakje van de afgelopen 11 maanden wijst er niets op dat jij het komende jaar niet zwanger zou raken op een natuurlijke manier.
Taggen dubbeltje? Kan dat ook al op dit forum? Reageerde alleen op je, als dat mag. Ik stap uit dit topic.
Ik denk dat het ook heel erg verschilt per arts en per situatie. Over het algemeen is het protocol om pas na 1 jaar de verwijziging te krijgen. En ja, soms is dat heel zuur als na dat jaar blijkt dat je partner bijv slecht zaad heeft oid. Maar ze kunnen eenmaal niet iedereen meteen na een paar maanden doorsturen naar de gyn, en in heel veel gevallen blijkt dat ook niet meer nodig omdat er in die tussentijd al een zwangerschap is. Zoals bij jou @beebj denk ik dat het ook meespeelde dat je lange cyclussen had en dat de arts je wellicht daarom al eerder doorgestuurd heeft. Maar het zijn uitzonderingen dat je vroeg wordt doorgestuurd naar de gyn zonder dat er verder aanwijzigingen kunnen zijn dat er wellicht vruchtbaarheidsproblemen zijn. Van de andere kant, een gesprek aanvragen met de huisarts kan nooit geen kwaad. Ik ben benieuwd wat hij gezegd heeft en of je de verwijziging inderdaad gekregen hebt.
Hier na 14 maanden naar de huisarts gestapt..nou ja gebeld en na telefonisch consult meteen doorverwezen naar de gyn. Maar dit ook ivm miskraam nu bijna jaar geleden (leeg vruchtzakje) en omdat de eerste ook al een jaar op zich liet wachten met voorafgaand 2 miskramen (waarvan 1 ook een leeg vruchtzakje) en niet geheel onbelangrijk op basis van mijn leeftijd (39 jaar). begin deze cyclus bloedwaarden getest en blijkt dat mijn fsh wat aan de hoge kant is, komende cyclus weer fsh en amh waarde bepalen en aan de hand daarvan bespreken wat de mogelijkheden zijn... \
Hoe het bij ons ging; - Beiden naar de huisarts geweest, een doorverwijzing gekregen (daar geen onderzoek gehad) - Afspraak bij het ziekenhuis gemaakt, en vooraf een vragenlijst moeten invullen - Bij de eerste afspraak in het ziekenhuis meteen inwendig onderzoek bij mij. Gekeken naar baarmoederligging, slijm, eitjes etc. - Bloed geprikt om te zien of de ovulatie goed was gegaan - Mijn man heeft zijn semen moeten inleveren en deze is getest - Hierna nog een test gehad van het semen van mn man. Tot zover. Het vervolg zal wel liggen aan of ze meteen iets vinden of niet,
@KleinMeisje93 hoe is je afspraak gegaan gister? Ik hoop dat je samen met je HA een plan hebt kunnen maken dat voor jullie goed voelt.
Hier vergelijkbaar. - Ik ben alleen naar HA gegaan, deze verwees me door. Later nog verwijsbrief voor mijn man geregeld. - afspraak in zkh gemaakt, waarvoor eerst vragenlijsten - eerste gesprek met een vpk voor informatie, uitleg, verwachtingen enz. Enz. Ook wat ze nog aan onderzoek wilden doen (waarop bloed getest wordt en uitleg semenonderzoek). - bloedprikken en afspraak om semen in te leveren - week na inleveren semen afspraak met gyn voor inwendig onderzoek en bespreken van uitslagen semen en bloed. - n.a.v. Die uitslagen zal er bij het gesprek met de gyn bekeken worden of en wat we gaan doen qua behandeling.