Tegengestelde symtomen eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje99, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Hoi lieve dames,

Ik zit nu op cd 17, al 7 dagen ovu test gedaan maar allen negatief(zie foto). 1 dag niet getest omdat het niet kon. Nu heb ik al enkele dagen roze / bruine afscheiding ivm kleine beetjes bloed verlies. Baarmoedermond lijkt gezakt te zijn maar voelt nog wel zacht. Draderige afscheiding. Maar nog steeds negatieve ovu testen en temperatuur laat ook geen gekke dingen zien, met tempen ben ik gestart op cd 11.

Zelf denk ik geen ei gehad te hebben maar de symtomen zeggen van wel. Zou het kunnen dat ik een heel vroeg ei gehad heb? Snap er niks van, iemand die dit herkent?

Vast bedankt!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,3 KB
      Weergaven:
      11
  2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Niemand?

3. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb een korte cyclus en dus vlak na de menstruatie al een eisprong. Heb je wel geklust vlak na je menstruatie?

4. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    #4 jolein8, 23 jul 2015
    Laatst bewerkt: 23 jul 2015
    Doortesten, wellicht komt hij nog eraan. Kans is groot als ik kijk naar de lengte van je cyclussen.
    Ik had bijv bij cyclus van 41 dagen pas een eisprong op cd 34. Dus stop niet te vroeg stoppen met testen en klussen.

btw temperaturen is onbetrouwbaar als je later start dan cd 1.

5. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    #5 guusje99, 23 jul 2015
    Laatst bewerkt: 23 jul 2015
    Schoentje, ik heb op cd 10 geklust. Hoe lang duurt het bij jou tot je ms na je eitje?

Jolein, ik weet het maar dan is het tussentijds bloedverlies wel heel vreemd toch? En wellicht door de Efamol een kortere cyclus...

Bedankt beiden voor jullie reacties!

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Nog steeds geen bijzonderheden: negatieve ovu testen, geen verdere symptomen. Zal wel weer een lange cyclus worden ben ik bang. Nu maar hopen dat ik een ei tegenkom!:(

7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Je kan je piek gemist hebben.
    Zelf test ik daarom 2 keer per dag.
    Heb ook gelezen dat sommigw gyn's het aanraden omdat je met 1 test je piek kan missen.

Gewoon lekker om de dag gezellig maken. Dan doe je het sowieso op een vruchtbare dag :)

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Ja dat proberen we sowieso, lukt niet altijd helaas. Maar als ik mijn ei heb gemist zou ik toch ook een verhoogde temp moeten zien toch? Did blijft gewoon hetzelfde als cd 11...

9. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Cd 25 nog geen positieve ovu test en geen wijzigingen in temperatuur ... :( niet leuk. De Efamol deed dus niks, en kan net zo goed op een cyclus van 100 dagen afstevenen. Geen enkele houvast. Baal als een stekker.

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
  11. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Ik heb wel eens gelezen op internet dat sommige mensen met ovulatietesten helemaal geen donkere 2e streep krijgen maar toch hun eisprong gehad hebben omdat hij daarna weer verdween de 2e streep.
    Die vertelde dat hun ovu test nooit echt heel donker werd.

Misschien is dat bij jou ook het geval, of je hebt idd weer een lange cyclus.
    Iig vervelend zeg die onzekerheid.
    Ik was even bang deze maand ook geen positieve test te krijgen omdat hij steeds wit bleef.
    Gister toch een dikke positieve test gehad dus ik had verkeerd zitten rekenen.
    Ik hoop dat je je positieve test nog krijgt, die onzekerheid is ook vervelend.

Iig suc6

12. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Bedankt voor je bericht!

Ja ik hoop dat het zoiets is maar dan zou ergens mijn temperatuur ook omhoog moeten gaan. Wel gek want zelfs FF zegt iets over de tegengestelde symptomen. Maar blijf met goede moed doortesten...net de volgende 24 besteld van Sensitest.:)

Deel Deze Pagina