Betaalbare Laarsjes voor brede voetjes/mollige beentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lucia, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Beetje in navolging van de 'kledingkast'-topics, maar toch net even anders.;)

Ik zoek dus een beetje betaalbare laarsjes waar Alyna met haar brede voetjes en mollige beentjes in kan.:D
    Geen te hoge laarsjes, want daar loopt ze een beetje 'raar' in, dus het mogen best halfhoge zijn! (staat ook heel leuk onder een rokje vind ik :D)
    Moeten dus, voor alle duidelijkheid, wel laarsjes zijn waar ze echt mee kunnen lopen, niet puur voor de mooiïgheid.(is dat een woord?:D)
    Ben dit weekend al naar Shoe discount (belgisch denk ik), schoenenreus en scapino geweest, maar...niks!
    Als ze er al in kon liepen ze raar of kostten ze 80 euro.
    En dat vind ik teveel voor die paar maanden dat ze er in kan, en we hebben ook niet zo veel te besteden.:(
    En om het nog moeilijker te maken; liefst in de kleur zwart/donkergrijs/donkerbruin of zilver.:D
    Alyna heeft maat 21/22. (hangt van het merk af, meer 22 nu)

Wie helpt me?:D M'n kleine meissie kan toch niet zonder laarsjes de winter door?!:D

Edit; ahum, ik hoop dat het niemand het gezien heeft.
    GIGANTISCHE mis-spelling in de titel.:D

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als ik jou was zou ik kiezen voor een laarsje waar behalve aan de zijkant een rits, ook aan de voorkant en vetersluiting zit. Zo kan je namelijk de laars aanpassen op de voet van je kindje. Bij ons werd het aangeraden omdat bij Malou alle laarsjes die je aandeed en dicht deed ook weer zo uit konden, en dus gewoon het been gedeelte de breed was, net het andere dus. Maar beide naar mijn mening hetzelfde op te lossen.

Wij hebben ze gekocht bij de Dolcis, geen idee of ze dat in belgie ook hebben. En weet niet wat jij betaalbaar vind ;)! Haha! Kan die van ons niet vinden maar ik bedoel dus iets zoals bijv deze -> Productdetails | Dolcis.nl - Altijd leuk! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oeh die is wel erg leuk Hanneke, bedankt!
    Ze zijn in principe nog ietsje te duur voor ons op het moment (zoek zo rond de 40 euro max.), maar dan heb ik iig een mooie leidraad. :)

Vetersluiting leek mij idd een goeie optie, maar daar vond ik welgeteld één paar van, en die kwamen bijna tot over haar knietjes :$
    Liep niet zo lekker. ;)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee tot zo hoog vind ik ook te hoog hoor. Ik vind halverwege de kuit/stukje over de enkel wat mooier. Zeker als ze nog zo klein zijn ;)!

Vervelend trouwens dat ze maar 1 paar hadden...moesten ze nog binnen komen ofzo misschien? Of juist allemaal al uitverkocht? Nouja ik weet het verder ook niet, sorry! Wilde je dus alleen de tip geven over die vetersluiting ;)!

Hoop dat jullie iets geschikts vinden voor de kleine! Want een meid zonder laarsjes in de winter kan toch eigenlijk niet idd ;) vind het zo schattig staan :D!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Die tip was goed hoor :D

Ja ik vind het ook echt superleuk staan! :D

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Stom,ik ben in de schoenenreus en scapino geweest, en heb alleen de 2e gezien, die uitverkochte. :D
    (maar die kon ik niet in haar maat passen, was er niet)

Die laatste is wel heel erg leuk, misschien moet ik idd maar gewoon bestellen ofzo ja. Terug naar Scapino.:D
    Zouden de collecties in België en Nederland anders zijn? :(
    Hier had je in de Schoenenreus echt bijna niks in Alyna's maat!

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    En heel erg bedankt voor het meedenken trouwens, Hanneke! :)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

die laatste bruine izjn echt superleuk. verder geen tips hier nog geen schoenen ( gelukkig want ik ben nu al om de haverklap sokken kwijt die ze overal uittrekt;))

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik heb clic's maar die zijn best prijzig maar kan nooit slagen voor een goedkopere schoen eigenlijk..
    Ik hou bv al totaal niet van die rubberen neuzen.
    Succes met het vinden van een paar mooie schoentjes!
    Ik ben wel benieuwd..

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Misschien zijn de schoentjes / laarsjes van Bardossa iets voor je dochter? Je kunt op de site van Omoda kijken welke ik bedoel, bijvoorbeeld deze:

Bruine Bardossa Babyschoen Wing-flex - - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl

Misschien dat je op de site van Bardossa verkooppunten in België kan vinden.

Ik vond de schoentjes en laarsjes heel fijn in de kleine maten. Ze kunnen er prima op lopen door de flexibele zool. Ik zie zo vaak kindjes lopen op laarsjes met zo'n stugge zool..dat is volgens mij nog helemaal niet goed?

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dank jullie wel!

@Sylvia; zal eens zoeken op Clics

@zo79: dankjewel!
    Ja; flexibele zool is volgens mij ook het beste hoor!
    Vind die bruine wel leuk!

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
  15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oeh die zijn wel erg leuk!
    (vooral de zilveren)
    Lopen ze wel lekker?Lijkt zo'n dikke rubberen zool, of is dat maar schijn?

Helaas ook wel een beetje duur (voor ons). ;)

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ja ze zijn best prijzig maar ze zijn echt super!
    En de zool is ook buigzaam, maar als je op de foto ziet lijken ze wel stug maar dat is in het echt niet zo.

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij hebben van oma laarsjes van "bobbi shoes" gekregen :)

bruin leer met een gespje.. en de bovenste rand is beetje geitenwollensokachtig stofje
    en anne heeft ook vrij brede beentjes maar deze zitten precies goed

en volgens mij.. komt bobbi shoes van de Van Haren als ik het me goed herinner :)

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Die heb ik denk ik op de site van Van haren gezien en zijn idd erg leuk!!!
    (zal toch eens naar NL moeten dan:D)

MAAR...

heb vandaag laarsjes gekocht!!!:D
    Zal straks fotootje uploaden!
    Ben zo blij.:D

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    En tadaa...ze zijn donkerbruin met bordeaux bloemetjes, die paarse stukken zijn in het echt zwart.;)(stomme mobiel;))
    20 euro waren ze, bij een soort grote supermarkt bij ons.(Carrefour)

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ze zijn super schattig en je hou nog geld over.:D

Deel Deze Pagina