Zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nucia, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger!! Het gaat steeds meer tot me doordringen. Het is zo onwerkelijk. Alleen door mijn onregelmatige cyclus weet ik niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Ik had zelf uitgerekend 15 oktober (dan zou ik nu 3 weken en 6 dagen zijn) maar gister heb ik een clear blue test gedaan; daar kwam uit dat ik 2-3 weken ben (dus 4-5 weken)

Zo spannend is het allemaal!

Hadden jullie gelijk de verloskundige gebeld?

2. Angeliique

Angeliique Actief lid

3 apr 2013
    124
    0
    0
    Studeert Media en Entertainment Management
    ZH
    Gefeliciteeeeeeerd!!!! Ik heb vandaag ook positief getest!! Ik ben rond 14 oktober uitgerekend😄

3. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! :D echt een onwerkelijk gevoel he??? Ik zelf heb gister ook positief getest en ben volgens de berekeningen rond 4 oktober uitgerekend...ik kan het zelf ook niet bevatten zeg....en ik vind die eerste mijpaal zo zenuwslopend ik ben blij als ik mijn eerste echo heb gehad...ik heb 18 februari een afspraak bij de verloskundige gemaakt en jullie dames? Alleen de verloskundige kan precies zeggen wanneer je bent uitgerekend..op internet zie je de gemiddelde berekeningen ervanuitgaande dat alles volgens proces is gegroeid....
    Geniet ervan dames :D

4. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelique wat fijn dat je na de vorige keer nu weer zwanger bent trouwens :) wel reuze spannend natuurlijk! hebben jullie ook last van kwaaltjes al? ik ben echt al misselijk....gespannen borsten..regelmatig kei harde steeken in mijn tepel en erg moe...en zenuwachtig...wil snel duidelijkheid :D

5. Angeliique

Angeliique Actief lid

3 apr 2013
    124
    0
    0
    Studeert Media en Entertainment Management
    ZH
    Heet momy2b! Ja het is zoo fijn! Nou ik ging dus gister onder de zonnebank(toen wist ik het dus nog niet) en ik kreeg ineens vlekjes in m'n gezicht. Is gelukkig weer weggegaan maar deed zeer. En dat was zo gek! Verder is m'n buik opgezet en ben k af en toe ook misselijk. En mijn temperatuur is 36.7 net als bij mijn vorige zwangerschap. Hopelijk gaat nu alles goed! Echt zool onwerkelijk inderdaad! Echt iedereen om me heen is net bevallen of zwanger echt bizar.. Heb nog geen afspraak gemaakt want k kan alleen voor half 12 bellen naar de dokter en ik heb nu een gynaecoloog in het ziekenhuis dus moet een verwijzing vragen. Iiiieeee ben zo blij! Geniet er van!!!!

Spannend 18 februari!! Die tijd ernaartoe gaat zo langzaam haha pfffff

6. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Gefeliciteerd dames :)

7. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!

Ja heel onwerkelijk. Kan me ook niet voorstellen dat er iets in mij aan het groeien is. Ik heb me net aangemeld via de website; dus ik wacht hun telefoontje af!

Ik ben wel heel nieuwsgierig wanneer ik uitgerekend ben

8. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je omgeving zwanger is of net een baby hebben gekregen Angelique :) Je angst zal nu wel groter zijn..ik kende ook iemand die dit meemaakte en de volgende ronde zat het wel goed...vanwege jouw vorige ervaring zal je wel meteen een echo mogen bij de eerste afspraak en hoop dat je dan gerust gesteld wordt! je hebt behoorlijk wat kwaaltjes dus zal wel een goed teken zijn :D ik hoop (voor ons allen) dat de tijd snel zal vliegen tot die eerste spannende 12 weken mijlpaal voorbij is :D suc6 allemaal en bedankt voor de felicitaties

Nucia weet jij je laatste menstruatie data niet dan btw? dan kun je ongeveer een schatting maken...kan wel een week verschillen ivm bevruchting die wat eerder of ;ater plaatsvond..maar dan heb je toch een idee ?

9. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik heb een idee, rond 15 oktober; maar dan ben ik nu rond de 3 weken en 6 dagen.. en mn test gaf aan dat ik 4-5 weken was. Dus in oktober ergens !

Ik heb gelukkig nog niet echt kwaaltjes. Alleen gevoelige borsten en wat lichte krampen in mijn buik. Vind het nog steeds zo gek allemaal!

10. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid, wat een fijn nieuws!! En nu aftellen naar het eerste verloskundige bezoek, wat spannend zeg. :) Die termijn zal nog wel vaak schuiven de komende tijd haha. Hopelijk ga je een fijne zwangerschap tegemoet!

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Gefeliciteerd!!

12. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Nucia, 15 oktober en dan 3-6 weken? mijne was 27 december en ik zit op 5 weken en 3 dagen...lijkt me sterk als jij dan korter als ik ben...heb je al eens de online biologische klok geprobeerd van predictor? er zijn meerdere opties op google...anyways..de verloskundige kan het pas echt vertellen aan ons dus ben blij als we dat achter de rug hebben zeg! ik ga echt wel smeken om een echo ook al zit ik dan nog maar op 8-9 weken...:)

13. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben net gebeld! Ik heb 19 februari een afspraak!

Ja mijn cyclus was heel onregelmatig sinds ik ben gestopt met de pil. Dus volgens de app had ik een gemiddelde cyclus van 46 dagen. En volgens allemaal handige websites kwam naar voren dat ik nog maar 3 weken was, waar ik ook niet echt van uit ging :) Ben dus benieuwd hoe ver ik precies ben!!

Voel jij al symptomen? Misschien overheen gelezen (sorry alvast) heb jij al een afspraak met een verloskundige?

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

15. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    o oke..het lijkt mij ook wel dat je verder bent! ik heb een dagje voor jou een afspraak gemaakt op 18 februari...super spannend..er stond wel op de site dat ze echo's vanaf 10-12 weken doen..maar je ziet zovaak vrouwen met 8/9 weken al...ik denk gewoon dat ik mijn kwaaltjes erger maak dan ze zijn en zeg dat ik me zorgen maak zodat ze meteen een echo doen...ik zou echt niet nog langer in spanning willen zitten! nog effe geduld en dan hebben we snel duidelijkheid :)

16. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps: symptomen heb ik wel ja...al veel last van misselijkheid...regelmatig last van pijnlijke steken in mijn tepels...heel erg moe...snachts eruit om te moeten plassen...ik ben gewoon echt energieloos en blij als die eerste weken erop zitten! ik wil er echt van gaan genieten :)

17. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh spannend, een dag eerder! Leuk!!

Oei, vervelend dat je misselijk bent en zo moe. Ik heb alleen gevoelde borsten en beetje kramp in mijn buik. Al moet ik zeggen dat ik wel wat moeier ben dan normaal

18. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw meiden, gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen ook positief getest, kan het nog niet geloven! clear blue zegt bij mij 2-3 weken. Menstruatie was 3 januari en 23 januari had ik een positieve ovulatietesten. Berekening zegt nu uitgerekend op 17 oktober, de verjaardag van mijn vriend haha.

Zaterdag vertrekt mijn vriend voor 7 weken naar Mexico voor werk. De vierde week ga ik hem opzoeken en gaan we een weekje vakantie vieren op een bounty-eiland. Maar als we samen naar de verloskundige willen kan dat voorlopig dus niet, pas met 10-12 weken... Wat zouden jullie doen? Eerder gaan met een vriendin of wachten?

19. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Jasmijn!!

Moeilijk, ik zou denk ik toch eerder gaan. En dan de echo foto's meenemen maar Mexico!

20. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd! Ik heb al met de verloskundige gebeld en een afspraak voor over drie weken. Morgen ga ik een vriendin vertellen dat ik zwanger ben, want we zouden volgende week naar de sauna :)
    Ik ga haar vragen of ze mee wil naar de afspraak. De echo foto meenemen naar Mexico is een goed idee!

Hier eigenlijk geen kwaaltjes. Voel me wel beetje gek, maar dat is volgens mij nog het ongeloof ;)

Deel Deze Pagina