Wat een prachtig verhaal en wat een geluk voor jullie, zo gegund! Van harte gefeliciteerd, geniet van jullie zwangerschap.
Gefeliciteerd, wat een prachtig wonder na 10jaar wachten. Het is jullie van harte gegund. Een hele fijne zwangerschap gewenst en een gezond kindje over een aantal maanden geniet van alle echo's die jullie nog maar krijgen, wat mij betreft niets leukers dan de kleine zo druk te zien zijn.
Gefeliciteerd! En ik dacht na het eerste deel, je zult wel een 40+ moeder worden (niet dat daar iets mee mis is!). Maar je bent net 30, een prachtige leeftijd om moeder te worden!
Zo wat hebben jullie een geduld gehad. Respect en dit geeft hoop voor andere dames. Heel veel geluk toegewenst!
Wauw wat een verhaal heel bijzonder tis altijd een groot wonder,maar10 jaar he heel erg gefeliciteerd!
Jeetje wat een reacties ! Dank jullie wel meiden ! Ondanks dat ik echt aan het genieten ben heb ik toch ook van die heerlijke onzekere momentjes haha Blij dat ik dit forum weer gevonden heb in ieder geval Dromen jullie ook van die rare dingen , jeetje als je dat gaat verfilmen word je voor gek verklaard zeg maar
Geniet ervan meisje, wow wat een wonder. Ja het dromen is herkenbaar, de vreemdste dingen. Of juist nachten wakker liggen.