Eerste echo gehad :) - wie herkent het?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Monic, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames,

Gisterenavond heb ik mijn eerste echo gehad en hebben we ons eerste wonder gezien.

Het hartje klopte gelukkig! Zondagavond tot en met maandagavond had ik lichtroze bloedverlies en nou is het gelig... Volgens de VK is dat gewoon mogelijk en moet ik pas echt aan de bel trekken als het echt rood is.. Over twee weken mag ik weer terug voor een tweede echo om mijn uitgerekende datum vast te stellen.

6 dec was de eerste ongi dag van mijn laatste menstruatie (eerste en enige echte ongi na de pil:) ). Zij ging ervan uit dat ik 8 weken zwanger zou zijn, puur gebaseerd op de laatste ongi... Ik had het gevoel dat het ergens in de week van 1 januari is bevrucht... En mijn gevoelens klopten :)

Wat vinden jullie? Zie foto :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd!

Ik herken verder je klachten niet, maar zolang je niet rood verliest en geen erge buikpijn hebt oid zou ik me nog geen zorgen maken. Zeker niet nu je hebt gezien dat het hartje klopt :)

3. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze gaan idd uit van jouw laatste ongi, maar dit betekent dus niet dat het ook echt klopt met het moment van bevruchting.
    Ik werd door deze berekening twee weken geleden op iets meer dan 7 weken geschat, maar wist gezien de ovulatietesten dat ik een dag of 4 achterliep. Op de echo was het beeld dan ook erg klein maar wel een kloppend hartje, dus was het geen probleem.
    Helaas voor mij had ik rond die tijd al wel roze verlies gehad. Ook al klopte het hartje twee dagen later nog wel met roodverlies, toch was het twee dagen daarna toch gestopt.
    Maar bij mij zeiden ze ook gewoon dat roze verlies en geen buikpijn toen ook geen probleem betekende. In mijn geval betekende het kloppende hartje dus helaas nog geen zekerheid, maar de kans op een miskraam daalt dan wel naar zo'n 5%. Dus houdt je vooral daaraan vast!!!

4. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Tacita.. Wat erg van je miskraam! Echt vreselijk!! Hoe lang had jij al bloedverlies? Ik heb het dus zondagnacht - maandagavond gehad en dat was het.. Het waren roze veegjes.. Niet echt bloed dus. Momenteel alleen wat gelig afscheiding. Hoop dat het mag blijven zitten :(

Deel Deze Pagina