Nog aant bijkomen van de grote schok! 5 jaar ziekenhuis in en uit, hormoonbehandelingen enzo.. daarna 2 heftige burn outs en scheiding/verhuizingen achter de rug. Baan verloren Nu een andere relatie/vriend en binnen 2 cycli zwanger... Verschrikkelijke angst dat het alsnog misgaat. Niks wijst erop.. Maar hoop zo dat ik week 8 (nog 2 weken) een hartje mag zien kloppen. Wil het wel van de daken schreeuwen, maar dat is ook weer niet verstandig hahaha. (tis te glad nu) Ouders en naaste fam weten het. Jaren lang gefantaseerd.. daarna jaren lang verdriet gekend en nu is ineens alles 180 graden gedraaid. zo raar. Nu mag ik zelf stiekum al wat fantaseren over namen enzo.. Tis gewoon nog heeeeel onwerkelijk
Ik vond dat ik al lang had moeten wachten met bijna twee jaar, maar jouw geduld is nog veel harder op de proef gesteld! Proficiat! Geniet ervan! Hopelijk binnen 8 maanden een gezonde baby in jouw armen
Wauw! Gefeliciteerd! Wat fijn en wat zal dit kindje goed terecht komen met zo'n volhardende mama! 😀
Ooooh meid! Wat een fantastisch gevoel he!! Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt! En nu spontaan zwanger!!! Ben zo blij voor je! En weet echt heel goed wat je meemaakt en je gevoel!! Zo blij voor je
Heel bijzonder! Gefeliciteerd. Wat een wonder en ongelooflijk. Ga er lekker van genieten en hopelijk vliegt de tijd en kun je snel het hartje zien kloppen.
Tx lieve meiden!! Word gewoon emo als ik jullie reacties lees. lief!!! Voor een ieder van jullie ook veel babyplezier en zwangerschapsgeluk toegewenst.