Hallo dames, Vandaag heb ik mijn nod, maar alleen heel licht bruin slijm verlies. Zal het mijn nod zijn of zwanger. Wat denken jullie
Bruinverlies kan bij beiden. Ik zou een paar uur je plas ophouden en een testje doen. Bij voorkeur een kruidvat 2 voor 5 euro testje, die zijn erg gevoelig. Succes!
@sanne2011. Dankje daar zat ik ook al aan te denken. Maar eerlijk gezegt nog niet het lef voor gehad. We zijn nu al bij rond 11. Lopen de laatste 4 maanden in het ZH. provera en clomid gehad. Dus ben erg benieuwd of het deze keer gelukt is. Wel last van lage rugpijn en een lichte streep over de buik. Maarja nog ff geduld!!!
Ja dat hoop ik ook Sabria. Weet alleen niet wanneer ik het beste kan testen dadelijk of morgen vroeg?
Als je je plas goed opgehouden heb de laatste uren zou je vanavond zeker een kv testje kunnen wagen hoor suces ik duim voor je
Minimaal 2 uur niet plassen of drinken en dan kun je wel testen. Zeker omdat je op je nod zit. Laat je iets weten?
Lief dat jullie mee hopen. Maar nee geen test gedaan had verjaardag. Morgen vroeg als ik wachter word en nog niet ongie ben ga ik testen. Ik hou jullie op de hoogte. Knuf en slaap lekker
Dames. Ik had gezegd dat ik ongie was geworden dat ben ik ook maar, ik heb een lichte streep op me buik van me navel na beneden. Op geblazen gevoel. Voel me zweverig. Geen eetlust. Flauwe steekje in me buik. Normaal ga ik de eerste 3 dagen kapot van de krampen, maar die heb ik nu niet. Mooi helder rood bloed. Help help help
@ ikbenlief. Dat klopt hihih maar ben net wezen plassen. Dus weet niet of de test het dan goed doet. Nu ff niet veel drinken. Maarja het is zo warm nu hahah