Het ligt et ook aan wanneer je je nachtdiens hebt in je cyclus. Het gaat erom dat je je eisprong goed kan zien dus als je daarna je nachtdient hebt is er niets aan de hand. En anders na je 'lang' slapen overdag tempen.
gewoon gaan je kunt je in ieder geval op bacterien en infecties laten testen heb ik ook gedaan.na 4 maanden al.alles was negatief getest en dat was een geruststelling.gr iris
Hé An, Ik denk dat het gebruik van de Persona misschien net zo zwaar weegt als temperaturen? Ik zou, wat Smoekie al zei, er 2 maanden bovenop gooien en gewoon gaan. Kaart 't dan zo aan dat je bang bent dat die bruine afscheiding iets zegt over verminderde vruchtbaarheid ofzo.. weet jij veel Veel succes!
Wat niet weet wat niet deerd, zou gewoon zeggen dat je al een dik jaar bezig bent, kunnen hun toch niet ruiken???? succes.
Hoi An, Gewoon lekker de HA bellen als je hier erg mee zit. Zoals je al wel gelezen heb, ben ik daar ook geweest. Eigenlijk ook met de vraag wat die bruine afscheiding was. Want stel je zou niet met zwanger raken bezig zijn, dan neem ik aan dat het niet goed is. Met die vraag ben ik dus ook begonnen en er wel bij verteld dat we bezig zijn om zwanger te raken. Mijn HA was heel begripvol en sprong er ook meteen op in. Volg gewoon je gevoel, meis. Groetjes Monique
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te lezen Ik wacht mijn NOD zaterdag af en ga de week daarop een afspraak maken. Ik begin dan gewoon dat ik bruine afscheiding heb, de rest komt dan wel Liefs An