Ik vroeg me dus af welk ondergoed het beste is voor het kraamverband, zodat het goed op zn plek blijft zitten. Kreeg de tip om boxers van de HEMA te gebruiken, maar ik kan maar niet de juiste vinden. Kan iemand daarin helpen?
Idd van die netbroekjes, boxers van mijn man en toen ik het later met een verband afkon mijn eigen boxers weer.
Inderdaad van hema. Ik had er met twee verpakt maatje groter genomen dan normaal. Hele gezellige met hartjes, sterretjes, streepjes, bolletjes
Ik had eerst die netbroekjes indd. Daarna gewone onderbroeken van de hema. Normaal ben ik een string/hipster drager maar zon gewone 'oma' onderbroek zat in de weken na de bevalling wel erg lekker hihi.
De eerste dagen van die netbroekjes en daarna heb ik de boxers van de V&D aangehad. Volgens mij net zoiets als die van de HEMA. Heerlijk zacht stofje, zaten heel lekker.
Iemand een foto of link naar die boxers, want ik zoek me wel rot bij de HEMA, maar vind alleen maar van die knickers
Hier gewoon van die grotere onderbroeken, van ten kate had ik ze, en ook van die strakken dat advies kreeg ik bij de gym (van die afslank middelen zeg maar)
Ik had boxers van m'n man aan. Dat zit prima en daarin heb je aan de voorkant meer ruimte, handig voor die grote verbanden die je erin moet stoppen
Ik had de gewone onderbroeken van de Hema. Per 2 of 3 geloof ik verpakt en kosten iets van 3 euro. Totaal niet charmant maar zat wel het lekkerst. Dit zijn degene die ik had: slips
Ik had gewoon mijn eigen onderbroeken aan. Draag altijd de onderbroeken van de Hema, 3 in een pakje voor 3 euro. Ook geen maat groter ofzo, en het paste prima. En dan deed ik ook nog 2 kraamverbanden achter elkaar, dan overlappen ze elkaar wel in het midden, maar als je ligt, is het wel fijn als ze achter goed hoog zitten.