borstvoeding geven en Cryo terugplaatsing

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by mamastarlight, Sep 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

momenteel ben ik 5 maanden zwanger van een icsi wonder. Graag zal ik borstvoeding willen geven.

nu kreeg ik vandaag een terechte opmerking, vandaar mijn vraag. misschien ben ik wel helemaal aan het verkeerde adres hoor:

Als deze kleine meid maximaal 6 maanden is willen we een nieuwe cryso terugplaatsing laten plaats vinden. Wij hebben er nog 4 in de vriezer waarvan de houdbaarheidsdatum dan snel afloopt.
    Nou weet ik dat een ongesteldheid uitblijft bij borstvoeding. In hoeverre is dit voor ons invloedbaar dat u weet? ik wil liever niet om deze reden stoppen met borstvoeding maar als dit bepalend is voor wanneer de tweede kan komen helaas wel...

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

Apr 2, 2008
    1,552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo,

Allereerst heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zoiezo straks gewoon starten met BV geven. Bemerk je al veranderingen in je borsten? Worden ze zwaarder en gevoeliger?

Over het verloop daarna daar durf ik je niet direct antwoord op te geven. Ik ga het voor je nazoeken of navragen. Ik kom er op terug.

Groet

Ilse

3. mamastarlight

o heel graag! bij voorbaat onwijs bedankt.

en ja ik merk het wel degelijk en wil het liefst ook egwoon borstvoeding blijven geven hoor dus dat zit wel goed ;)

Dank voor het antwoord!

4. Ilse

Ilse Lactatiekundige

Apr 2, 2008
    1,552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Zojuist een reactie ontvangen. Ik zet hem in een PB!

Ilse

5. mamastarlight

zag het dank je!

6. Ilse

Ilse Lactatiekundige

Apr 2, 2008
    1,552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Ook hier een kort berichtje omdat ik anders steeds denk dat er nog een reactie niet beantwoord is........

Ilse

Share This Page