Hallo allemaal, Effe mijn verhaal kwijt (weer eens).... mijn man en ik zijn al ruim drie jaar bezig om een kleintje te krijgen. Ik heb PCO en dat is in april 2005 geconstateerd. Na heel lang klooien met oa clomid en klussen heb ik nu puregon en pregnyl en dat is het medicijn voor mij. Eindelijk na drie jaar was ik dan ook zwanger, 6 mei 2008 was mijn laatste ongesteldheid geweest.. dacht ik.... tot 13 juni, ik kreeg een miskraam van een tweeling. Die dinsdag er na meteen naar de gyn, alles was gelukkig (al) schoon, dus geen gekke ingrepen, gewoon een maandje de natuur zijn gang laten gaan en vervolgens weer beginnen met medicijnen. Zo gezegd, zo gedaan, 15 juli werd ik weer ongesteld en dus drie dagen later begonnen met medicijnen. We dachten eigenlijk dat het wel weer effe zou duren, maar toch voelde ik me vorige week anders. Ik zag iets in mijn gezicht, herkenning van de vorige keer. Toen ik deze zaterdag geen voortekenen van de ongi kreeg en mijn ongi gister en vandaag uitbleef heb ik zojuist toch maar een test gedaan..... het onwaarschijnlijke is gebeurd, ik ben ZWANGER! Na ruim drie jaar en een miskraam ben ik weer zwanger. Het plusje was licht, maar goed, het was er, mannetje bevestigde het! Ben echt super blij.... nu maar hopen dat het blijft, maar heb er in ieder geval een beter gevoel bij dan de vorige keer. Ik hoop dat het voor veel van jullie ook snel mag lukken! liefs, Daan
Hallo allemaal, Heel erg bedankt voor de leuke reacties. Kan het nog niet goed beseffen dat ik straks echt mama ga worden.... probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Nogmaals bedankt, super! Daan
Van harte gefeliciteerd! Ik duim dat het jullie na alles wat jullie hebben meegemaakt nu eindelijk gegund is om over een paar maanden een lief kindje te mogen begroeten. Groetjes, Wendy