positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door EvdP, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    Hallo,

    vanmorgen heb ik eindelijk een positief getest met ovulatietest na 3 maanden...Nu is de vraag: wanneer kan ik t beste klussen...We hebben gisteravond niet geklust maar de avond ervoor wel...mn man is nu al naar zn werk...als we vanavond (dus om de dag) klussen ben ik dan op tijd?Of moet je s ochtends als je posi hebt gelijk die ochtend klussen, want dat lukt helaas niet meer....

    Hoop dat iemand een antwoord voor me heeft?

    alvast bedankt,

    gr E
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Vanavond is nog op tijd hoor! Om de dag is prima.
     
  3. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    okee gelukkig...en dan over 2 dagen ook weer of heeft dat geen nut?

    gr
     
  4. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Vanavond en morgen nog een keer. ;)
     
  5. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    vanavond is nog op tijd hoor en ik zou morgen ook nog eens klussen
    en dan word het maar weer eens spannend afwachten he
     
  6. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    nou gisteravond geklust na s ochtends en s avonds een positieve test gehad te hebben....vandaag weer getest maar geen streep meer te bekennen....mijn vriend is vanavond erg laat thuis, heeft t nog zin om te klussen of niet meer, dan ga ik lekker op tijd naar bed haha....

    gister en 2 dagen geleden dus geklust, is dat voldoende, de avond ertussen in dus niet, is dat erg, of verkleint dat de kansen om zwanger te zijn niet?

    gr
     
  7. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    de zaadjes van de man kunnen 3 tot 4 dagen overleven dus geen zorgen maken ik denk wel dt jullie op het juiste moment hebben geklust hoor :D
    en nu maar hopen dat het daarbinnen allemaal zen werk doet he :D
    en dat je op het eind van je cyclus een flikke positieve test kan vast houden ;)
     
  8. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    IK HOOP HET OOK....Wat duurt dat wachten lang he...kan ik al eerder dan mn nod testen met gevoelige tests of word dat niet aangeraden?


    Gisteravond dus niet meer geklust ( 1dag na ei) En op de dag zelf wel en 2 dagen ervoor ook, dus hoop dat t voldoende is...las wel dat t goed is om op de dag zelf en 3 dagen erna te klussen, is dat echt zo? En heeft t nog nut om vanavond , 2 dagen erna nog te klussen dan....

    gr e
     
  9. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    weer even een berichtje hier, heb nog aantal keer geklust na mn eispong en zit nu ongeveer een week voor mn nod....maar sinds vanmorgen zo n krampen, echt een ongi gevoel...betekent dit dat ik volgende week gewoon ongi word of kan t ook wat anders zijn....heb echt t idee dat ik niet zwanger ben, maar ja moet echt afwachten tot volgende week natuurlijk....kan t ook een innesteling zijn of voel je dat niet?

    gr
     
  10. Pioen

    Pioen Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Een innesteling kan je zeker voelen hoor. Maar ja er zit echt niks anders op dan wachten...........;) Succes!
     
  11. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb precies hetzelfde geklust als jou EvdP ;)

    Als ik niet ongesteld wordt ga ik 30ste testen
     
  12. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    Ik hoop maar dat het mijn innesteling is...heb nu ook mega pijn in mn rug...kan dat hetzelfde voelen als ongi krampen de innesteling?

    en naiobi, ik hoop dat we volgende week allebei een positieve test in handen hebben, ik wil volgende week zondag een test gaan doen....hou je me op de hoogte?

    gr
     
  13. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Sure ik dus de zaterdag :)
     
  14. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik heb zondag mijn nod dus over 6 dagen, maar vanaf vanochtend ben ik zooooo misselijk, zou t dan toch zo zijn?afgelopen dagen heel erge buikpijn en rugpijn gehad maar das nu minder, wat kan dat betekenen? kan ik echt al misselijk zijn zo vroeg voor mn nod? Ook krijg ik allemaal pukkeltjes en dat heb ik normaal nooit als ik ongi moet worden, kan dat ook een teken zijn?

    testen is zeker nog te vroeg?

    gr
     
  15. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    iemand?
     
  16. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik denk dat niemand je met zekerheid kan antwoorden.
    Je lichaam kan hele rare dingen met je doen helaas.
    Ik hoop echt voor je dat het helemaal raak is.
    Er zit helaas niets anders op dan wachten ben ik bang.
     
  17. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    +6 ,dagen is inderdaad wat vroeg om te testen ik zou toch nog even wachten met testen maar de symptonen klinken toch al positief maar toch nog even geduld oefenen hoor ;)
     
  18. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Het kunnen allemaal tekens zijn maar je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden.

    Je zou kunnen testen maar dit hoeft niet positief uit te pakken.
    Ik had zelf 4 dagen voor mijn NOD getest en deze was negatief.
    De dag van mijn nod was hij zeer positief.
    Ook kan het vroeg mis gaan waardoor je misschien meer verdriet heb als je wel al een licht positieve test in handen heb gehad.

    Nog even geduld hebben dus hoe moeilijk dat ook is.
     
  19. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb toevallig vandaag het zieknhuis met dezelfde vraag gebeld ,ik gebruik clomid en dat mag je maar een aantal keer gebruiken.
    ze zeggen uitgaan van je kortste cyclus, stel deze is 28 dagen,eisprong op dag 14 dat je dan op dag 10 begint, dag 12 ,dag 14 en dag 15, ze zeigen er expliciet bij dat iedere dag het zaad uitput ook als het van prima kwaliteit is.

    verder adviseerde ze de ovutesten niet te gebruiken om te bepalen wanneer je moet klussen maar om te checken of de eisprong is geweest, als hij namelijk later zou zijn dan zie je dat aan die testen en dan ga je gewoon door met om de dag, slaat je test vet positief uit dan springt het ei na 24 tot 36 uur dus klus je op die dag en de dag erna ( als je het begin van de lh piek te pakken hebt, daarvoor moet je eigenlijk rond je ei 2 keer per dag testen

    gr jose
     

Deel Deze Pagina