Bedankt allemaal!!! Ik kijk de hele dag al naar de test, heb ik echt echt goed gezien haha. Maar door jullie reacties ga ik toch meer erin geloven. Ik ga morgen en zondag weer testen, hopelijk komt het streepje dan sneller...
Vanmorgen opnieuw getest en nu ziet het er minder goed uit, De onderste is van gisterochtend 12dpo, de middelste van 5.00 vanmorgen en de bovenste van 8.00. Er verscheen wel binnen de 5minuten een streepje op die van 5.00 maar die van 8.00 lijkt me echt te licht. Wat vinden jullie? Meestal word ik 12 of 13 dpo ongesteld maar ik gebruik utrogestan en dat stelt het uit. Pas als ik daarmee stop komt mijn menstruatie na 2/3 dagen.
Lastig meid, op zich zou ik zeggen het ziet er goed uit hoor, je hebt tussen 5 en 8 misschien iets gedronken, of je urine is minder geconcentreerd... Ik testte sowieso smiddags veel duidelijker dan met ochtend urine, dus dat is bij iedereen anders .. misschien nog cb met indicator halen?
Ik ga morgen met de cb met indicator testen, durfde het nu nog niet aan. Ik test normaal mijn LH , op de ovulatietest ook vaan s middags pas positief dus goede tip. Misschien waag ik er vanmiddag nog een kv test aan. Zucht, zou toch fijn zijn als de test vanmorgen duidelijker was geweest.
Om gek van te worden hè? Ik weet het, ik had hetzelfde. Maar echt, ook de allerlichtste test laat gewoon nog een streepje zien. En wat we ook niet moeten vergeten, vanaf de NOD zouden we "eigenlijk" pas moeten testen. Alles wat je daarvoor test is al lastiger te bepalen. En zelfs NA je NOD testen sommigen die zwanger zijn nog negatief. Dus hee, 1 dag voor NOD een heel licht streepje (het is echt geen indroogstreepje, het is en blijft een roze streepje) is eigenlijk iets waar je volgens mij blij mee mag zijn! Bij mij was 3 dagen voor mn NOD ook een licht streepje zoals de eerste bij jou, maar de volgende ochtend en middag was hij weer net zo licht als bij jou (zien er echt hetzelfde uit als bij jou) Pas de volgende ochtend testte ik weer iets donkerder en toen gaf de ClearBlue Digital 1-2 weken aan. Dus echt waar, ik snap dat het frustrerend is, maar geef de moed niet op! Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! En stresshormoon is ook niet goed voor de baby, dus voor nu lekker van genieten! En morgen gewoon weer een iets dikkere streep!
Thanks meiden! Ik ga het zeker even loslaten, ga nu naar de kapper en daarna shoppen. (Helpt altijd ). Bedankt voor jullie reacties, geeft me toch hoop dat het nog niet voorbij is! En inderdaad, ik zit nog op 13dpo, dus nog 1 dag te vroeg.... Geduld is toch best lastig in die wachtweken....
Graag, lief van je! Zie nu dat ze er staan, jeetje inderdaad, ook ineens lichter.... Oh ik hoop het zo.... Bedankt
Je ziet, ze werden eerst allemaal maar lichter na die eerste test (hCG schijnt erg te schommelen de eerste dagen) En pas de dag DAARNA had ik de volgende test:
Dat ziet er inderdaad vergelijkbaar uit! En het geeft ook weer wat hoop, morgen met de cb testen dus! Wel leuk verhaal voor later als het lukt ! Ik zal morgen laten weten hoe de test ging!!
Ik weet niet of het bij jou net zo werkt als bij mij, maar om 8 uur 's ochtends testen is zo'n beetje het slechtste wat ik kan doen als ik mooie streepjes wil. Dan kan ik nog beter in de namiddag of begin van de avond testen, want dan maak ik veel meer HCG aan. Volgens mij hebben wel meer vrouwen dat ze minder HCG aanmaken in de ochtend. Dus dat zou ook kunnen verklaren, waarom dit streepje wat lichter is. Verder vind ik alle streepjes wel goed zichtbaar. Ik heb goede hoop voor je. Ik zal duimen!
Misschien test ik vanmiddag dan nog 1x, zou me niet verbazen als dat bij mij ook zo is. Bedankt voor de felicitaties, ik bewaar ze nog even want ik durf er nog niet op te vertrouwen...