Deze is van 18.30... Ik zie weer rose... in de middag testen is dus beter. Het kwam ook binnen de 5 minuten en kleurde daarna nog door. Zal ik dan morgenmiddag pas de cb doen? (Ipv morgenochtend?) Of is de cb zo gevoelig dat het ook in de ochtend werkt? Ik begin er weer vertrouwen in te krijgen .
Ja, zwanger Zelf heb ik gewacht met de CB tot ik "zeker" wist dat de KVtest echt positief aangaf. Gewoon vanwege het feit dat de CB toch een stukje prijziger zijn dan de KV's. Dus mocht je nog een paar uurtjes extra geduld hebben dan zou ik morgen eind van de middag testen. Maar hee, dit is echt al een goed teken hoor, als dit binnen de afleestijd was dan ben je gewoon lekker zwanger!
Waw! Nogmaals gefeliciteerd hier kun je niet meer omheen, hihi. Ik test 's middags/'s avonds ook beter trouwens.
Echt geweldig!!! Ik merk dat het nog wat onwerkelijk voelt, bedankt voor alle tips en support . Ik ga inderdaad morgenmiddag testen en dan kan ik gelijk mijn vader verrassen daarna met zijn (hopelijk) aanstaande eerste kleinkind!!!
Wanneer zie je je vader morgen? Zou wel leuk zijn om voor die tijd dan een positieve digital test in handen te hebben. Ik heb een fotootje van de test gemaakt, die heb ik in een mooie fotolijst gedaan met daarop 2 babysokjes erop geplakt. Morgen viert hij zijn verjaardag en vaderdag in 1 dus die geef ik morgen als cadeautje. Denk dat hij er wel blij mee is Supergaaf dat je hem morgen met vaderdag ook een cadeautje kunt geven: namelijk zijn eerste opa-dag volgend jaar
Wat leuk dat je het morgen ook gaat vertellen, veel plezier! Ik heb een rompertje gekocht met I love opa.... Hoop zo dat ik morgen een positieve cb in ander heb!!!
Gefeliciteerd hoor! Dat ziet er goed uit . Hopelijk blijft het streepje vanaf nu om de zoveel dagen mooi donkerder worden!!