Hallo! Ik heb nu 2 testen gedaan.. Op zaterdag en vanmorgen.. Allebei negatief! Ben nu 1 dag overtijd, als ik wel al overtijd ben aangezien m'n MA van april, wel al een menstruatie gehad.. Wie teste er ook pas laat positief en had eerst ook negatieve testen? M'n temperatuur blijft tussen de 37.3 en 37.5 Graag jullie ervaringen! ( ik ga gewoon er maar vanuit dat ik 1 van deze dagen ongesteld ga worden.. Valt het niet zo tegen.. )
Het is moeilijk te zeggen of je inderdaad wel 1 dag over tijd bent als je cyclus niet erg duidelijk is na je MA. Ik zou over een paar dagen nog eens testen en even door blijven testen als de menstruatie uitblijft. Soms test je pas laat positief omdat de één wat minder snel HCG aanmaakt dan de ander. Misschien heb je wel een late eisprong gehad.
Mijn cyclus na mijn MA (curettage) was ineens een stuk langer. Misschien is dat bij jou ook het geval en is je NOD wel later dan je denkt. Heb je ovutestjes gebruikt?
Ik had ovutesten gebruikt en netjes op 14 dpo pas getest. Negatief pff toen een week latrr getest (21dpo) positief! Voila resultaat zit in mijn buik
Wauw steenbokje!! Maar na die negatieve test hè, voelde je je echt zwanger? Of dacht je wel ongesteld te gaan worden? Had echt een week t gevoel zwanger te zijn maar na die negatieve testen word je in een achtbaan mee gesleurd aan gevoelens haha!