Na negatieve testen nog hoop voor een positieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iris6weken, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hallo!

Ik heb nu 2 testen gedaan.. Op zaterdag en vanmorgen.. Allebei negatief! Ben nu 1 dag overtijd, als ik wel al overtijd ben aangezien m'n MA van april, wel al een menstruatie gehad..

Wie teste er ook pas laat positief en had eerst ook negatieve testen?
    M'n temperatuur blijft tussen de 37.3 en 37.5

Graag jullie ervaringen! ( ik ga gewoon er maar vanuit dat ik 1 van deze dagen ongesteld ga worden.. Valt het niet zo tegen.. )

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Het is moeilijk te zeggen of je inderdaad wel 1 dag over tijd bent als je cyclus niet erg duidelijk is na je MA.
    Ik zou over een paar dagen nog eens testen en even door blijven testen als de menstruatie uitblijft.
    Soms test je pas laat positief omdat de één wat minder snel HCG aanmaakt dan de ander.
    Misschien heb je wel een late eisprong gehad.

3. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Mijn cyclus na mijn MA (curettage) was ineens een stuk langer. Misschien is dat bij jou ook het geval en is je NOD wel later dan je denkt. Heb je ovutestjes gebruikt?

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik had ovutesten gebruikt en netjes op 14 dpo pas getest. Negatief pff toen een week latrr getest (21dpo) positief! Voila resultaat zit in mijn buik :)

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Wauw steenbokje!!

Maar na die negatieve test hè, voelde je je echt zwanger? Of dacht je wel ongesteld te gaan worden?

Had echt een week t gevoel zwanger te zijn maar na die negatieve testen word je in een achtbaan mee gesleurd aan gevoelens haha!

Deel Deze Pagina