Ik zie hier regelmatig topics waarin iedereen zegt dat ze best zenuwachtig zijn voor 20 weken echo. Ik zou eigenlijk deze week 20 echo hebben maar in verbad met vakantie is deze verschoven naar volgende week. Nou heb ik bij 17.1 week een pretecho gehad. de echoscopiste gaf al aan dat onze knul geen open ruggetje had, ik kon dit ook mooi zien en dat de rest er ook goed uit zag. nou heb ik dus het idee dat het met de 20 weken ook wel goed zit. Nou ik dit type wordt ik toch zenuwachtig zijn er meiden die ook een pretecho hebben gehad voor de 20 weken echo en dat ook inderdaad alles er goed uit zag? Of slaat mijn redenatie eigenlijk nergens op?
hoi tonneke, ik had geen pretecho gehad,en was opzich ook niet echt heel zenuwachtig, maar toen ik een berichtje aan het typen was zoals jij dedd ,had ik ook ineens een spier zenuwen zeg. en gelukkig was ook alles goed,en wij krijgen een dochtertjeeeee. groeten koos
Ik ben gezond zenuwachtig (als dat bestaat hahahaha) Wij hebben namelijk geen Combinatietest kunnen laten uitvoeren, helaas. Er ging wat fout.. Dus dat maakt het allemaal nog meer spannend. Ben blij als ik het erop heb zitten en kan genieten van de rest van mijn zwangerschap. En natuurlijk kan ik nietttttt meer wachten op het moment dat ik eindelijk weet wat het geslacht is. Soms denk ik: ik ga gewoon een pretecho laten doen, nu! Maargoed...nog eventjes en dan is de 20 weken echo alweer..
ik heb met 16 weken een pretecho laten maken en daar werd ook gezegd dat alles er goed uitzag..hij had een volle blaas ruggetje dicht..buikje ook dicht en ze zei ook het meeste dat we nu hier gezien hebben krijg je ook bij de 20 weken echo en alles ziet er goed uit. Nu heb ik de 26ste de 20 weken echo maar ben toch nog bang hoor. heb ook geen combinatietest laten doen.
Ja zo gekke gedachte was het niet van mij toch? Ik heb zoiets van als het bij 17 weken geen open ruggetje heeft, hartje was goed, blaas en maag enzo dan zou het bij 20 weken toch ook wel? Trouwens echoscopiste pretecho is ook de echoscopiste die de medsche echo's doet in het ziekenhuis dus ze heeft er wel degelijk verstand.... Stomme onzekerheid af en toe
ik heb voor ok de 20 weken echo had geen pretecho of iets dergelijks laten doen...ik was ook niet zenuwachtig maar keek er erg naar uit... maar hoe dichter bij de datum kwam...des te zenuwachtiger ik werd, en op de afspraak zelf ook, kreeg allemaal gedachtes zoals stel dta er iets niet goed is bla bla ... en na die echo, had ik al helemala geen goed gevoel, omdat de man die het deed, heel formeel was en niet veel informatie verschafte en het liefst in vakjargon, ik moest elke keer vragen wat het precies betekende ect...
Wij hebben 5 maart de 20-weken echo.. Ik heb er zin in.. Helemaal nog geen stress.. Denk ook niet dat dat gaat komen.. Hooguit de kriebels omdat t in een gebouw is dat ik niet ken, met mensen die ik niet ken.. Maar niet omdat ik bang ben dat ons ukkie iets zou mankeren...
Heb de 20 weken echo morgen. Vindt het nu wel heel spannend! Heb er ook veel zin in! Onze kleine weer zien
Nou net 20 weken echo gehad en alles zag er mooi uit.. Nu maar wachten tot ongeveer de 40 weken. Helaas heb ik waarschijnlijk wel een blaasontsteking was vanochtend eerst even naar de huisarts om zeker te zijn dat het geen blaasontsteking was, maar het is het waarschijnlijk wel, wordt nog terug gebeld...