Pff ik herken mezelf echt bijna niet meer, ik was altijd echt een rustig persoon, maakte me nergens druk om... Iedereen kon inprincipe over me heen lopen, maar na me bevalling nu ruim drie maanden geleden ben ik zo anders geworden, 9 maanden op 9 maanden af, mijn vriend geloofd het niet meer... Om de kleinste dingen kan ik zo kwaad worden als hij alleen al ze glas laat staan of als ik iets vraag dat hij het niet gelijk doet, Als er een auto door de straat heen scheurt kook ik al van binnen... Wanneer komt de ouwe ik terug? Hebben jullie dit ook?
Ohh meid, 3 maanden geleden bevallen?!!?! Het echte ontzwangeren moet nog beginnen hoor!!! Hihi nee grapje hoor maar die 9 maanden zou ik echt aanhouden hoor! Na 3 maanden hoef je echt nog lang niet weer de oude te zijn hoor!!! Dat zijn alleen de superwoman-mama's hier had ik het idee na een half jaar weer redelijk goed mijn leventje op de rit te hebben... En het zou natuurlijk ook best kunnen dat je wel een beetje veranderd bent, maar je leven is ook anders geworden he! Maargoed dat is op de zaken vooruit lopen, wacht het eerst nog maar minimaal een maand of 3 af!
Ben je toevallig alweer met de pil gestart? Ik had dit na de zwangerschap van de eerste ook, ben toen overgestapt op een andere pil en toen was alles weer normaal (en dat terwijl ik de pil al 13 jr slikte en nooit eerder had gemerkt daar last van de hebben)
Is het ook niet voor een stukje de vermoeidheid? Onderbroken nachten? Daar wordt je namelijk ook niet vrolijker van he..
Hier ook.. ben ook snel boos en erger me aan veel dingen. Denk hormonen want het verschilt bij mij per dag. Rot hormonen! Mag van mij wel weer 9maanden verder zijn
Wat ontzettend herkenbaar!!! Als het maar geen maandelijks dingetje gaat worden!! Ik ben prikkelbaar,moe,snel geirriteerd en ontzettend opvliegerig om het minste geringste! Vind het zelf zelfs irritant,kan je nagaan! Grrrr...
Troost je: je hoort er misschien niet iedereen over, maar volgens mij hebben heel veel nieuwe moeders hier in meer of mindere mate last van. Ik heb er bij mijn eerste ook best lang over gedaan om weer in de plooi te schieten, zowel lichamelijk als mentaal. Als het je teveel dwars zit en je dentk dat er meer speelt, zou ik het zeker even opnemen met de huisarts. En verder is hier op het forum genoeg ruimte om je even te ventileren *biedt oor en schouder aan*