Na 10jr hopen, bidden, dromen.....op naar icsi 4

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hanied, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Er zit wel rood bij ja.. Niet veel maar dat komt vast morgen. Zoniet dan probeer ik alsnog een testje..

2. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ik hoop echt dat je morgen een mooie duidelijke test mag hebben. Misschien was dit bloed wel door een gevoelige baarmoedermond....

3. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Vandaag is het 9 augustus. Mijn officiele testdag! Jammer genoeg weet ik al dagen dat deze poging wederom een flop was. Op een of andere manier ga je toch wennen aan de teleurstellingen, telkens weer. Precies over 1 maand is het 2 jaar geleden dat ik voor het laatst zwanger was van mijn 2ling. Wat mis ik ze enorm.... Ik heb er foto´s van gemaakt (toen ze eruit waren). Ze waren zo mooi en zo al mens. Zou ik ooit dat geluk weer mogen ervaren...het geluk van zwanger zijn???
    Ik merk dat ik deze laatste vraag steeds vaker in mijn hoofd zie passeren....Het is angst, hoop, verdriet en een hele grote wens!!!
    Over 2 weken moet ik gaan werken. Al mijn collega's waren op de hoogte van mijn behandeling. Ik werk in het onderwijs en heb deze poging in mijn zomervakantie laten gebeuren om niet weer op de werkvloer afwezig te moeten zijn. Dus over 2 weken kan ik ze het rotnieuws gaan melden...Ben je net een beetje aan het idee gewend, kun je het weer oprakelen! Maar ik weet dat ze het me gunnen en iedere keer weer meeleven!

Zo moest ik even kwijt, lucht op!

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Firefly hoe is het met je? Las op een ander topic dat je helaas negatief hebt getest....Klotezooi!

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hey Hanied.. Wat een klote dag dan he !! Hoop zo voor je meid, dat je alsnog na al die klote maanden wachten, pijn, hoop en verdriet toch zwanger mag raken en blijven, en een pracht van een baby op de wereld mag zetten.
    Meid, ik duim voor je en dat blijf ik doen !

Ja test was idd negatief, na 5 min niks. Had geen zin om te staren dus heb hem direct in de prullenbak gesodemieterd ;) !!
    Donderdag mag ik op gesprek komen met de gyn wanneer we aan de volgende tp gaan beginnen .. Ben benieuwd.
    De vplk aan de tel vanmorgen begon nog over een bbz, omdat ik vrij weinig vloei en haast geen krampen heb gehad. Maar daar geloof ik niet zo in. Heb nou eenmaal een rare ongi deze keer :)..

6. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He firefly, echt een rotdag voor ons ja! Ik hoop voor jou precies hetzelfde meid! Ik heb niet zo een vertrouwen in cryo´s. Alhoewel er genoeg meiden wel zwanger van zijn geraakt. Ik neem even rust voor ik aan de cryopoging begin!

Wat ongie betreft...ben altijd (en nu dus ook!!!) Mega ongie na een behandeling!!! Gek dat jij zo weinig gevloeid hebt..... Was je bms dun? Want hoe dikker je bms hoe meer ongie!!!

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He Hanied,
    Even een dikke knuffel voor jou!!! Op deze speciale dag, dat een hele mooie dag had moeten worden... Maar het heeft helaas weer niet zo mogen zijn...
    Word er toch weer een beetje stil van...

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dikke digi-knuffel voor jou lieve Hanied.

9. carma

carma Niet meer actief

Lieve Hanied
    Ik vind het echt zo erg voor je dat je steeds weer opnieuw teleugesteld word
    Niemand is een kleine zo gegund als jullie (al gun je het natuurlijk iedereen)
    Ik zal mega hopen, duimen en bidden dat het toch mag gaan gebeuren voor jullie.

Wij zijn ook stiekum een beetje zelf begonnen
    Ik ben met ovulatietesten begonnen en volgens de sensitest ovulatietest heb ik nu een lh piek
    Ben benieuwd, maar heb er weinig vertrouwen in hoor
    Dan moet het zaadaantal van hubby door het afvallen enz toch wel weer goed gestegen zijn
    Ik heb hem gevraagd om bij geertgen of de ha een teltestje te gaan laten doen om te kijken of het de moeite wel waard is er zelf mee aan de slag te gaan.
    Maar dan moet hij wel ff wachten tot de antibiotica uitgewerkt is (3 maanden geloof ik)
    Maar het zou wel humor zijn als het zou lukken, en dan is het "perongeluk" en kan de chirurg van de gastric bypass er niks van zeggen
    hahahahahaha
    Ach ja we blijven dromen

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ hanied. Mijn bms was mooi dik bij de laatste echo. 5 dagen na tp.
    Gisteren was het bijna niks. Vandaag is het afgelopen.

11. carma

carma Niet meer actief

Hoi meisie
    Hoe gaat het nu met je??
    Wanneer heb je weer een nieuwe terugplaatsing van je 2 eskimotjes??

Wij proberen het even zo tot ik in januari weer aan de gang mag bij geertgen
    Ben benieuwd, ik geloof er niet zo in maar we hebben er lol in
    Morgen of maandag ongi worden en het komt eraan zo te voelen

xxx mariek

12. carma

carma Niet meer actief

Hoi lieverd

Ik zet mijn berichtje ook even hier neer
    Hoop dat je het leest

Even een klein berichtje van mij
    Ik ben nu 20 kilo afgevallen en still going strong
    Ik kan niet meer wachten en heb geertgen gebeld
    1 nov om 16.10 een afspraak bij dr W
    We gaan bestreken hoe verder en zaad van hubby testen of het weer beter is geworden na 30 kilo afvallen

Ik schrok van het verhaal van een vriendin dat geertgen niet meer met Genk samen werkt aangezien we daar nog een cryo in de vriezer hebben
    heb dat nagevraagt maar die is er nog gewoon en als het zo ver is word deze of naar geertgen gebracht of we mogen nog 1x naar genk
    Daarna over naar dusseldorf
    Komt wel mooi uit omdat mijn man daar vaak werkt
    Maar ik hoop stikum dat er meer zaadjes zijn net als bij de iui van onze dochter en dat we weer verder kunnen met iui

Ik lees vaak mee hier en duim hard voor jullie allemaal
    xxx

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hanied@ Lieverd hoe gaat het met je?
    Trek je het een beetje? denk aan je dikke knuf!

Deel Deze Pagina