Ik heb nog aan je gedacht!! Ik hoop dat het een plakkertje is hoor!!! Heel veel sterkte op het wachtbankje! @Hannied: heel veel beterschap meid!
Zo, na een korte herstelperiode ben ik weer opgeknapt en wel terug! Ondertussen komt mijn afspraak bij het Geertgen steeds dichter bij...Ben zo zenuwachtig, alsof het mijn 1e keer wordt! Hoe is het met jullie????
Hanied, fijn te horen dat het beter met je gaat! Spannend hoor, op weg naar je 4e poging. Hopelijk word je bij Geertgen weer met goede zorg omringd zodat je met een relaxt gevoel (als dat al kan in de mmm) je nieuwe ronde in kan. Heel veel toi-toi-toi!!!
** Breek even in ** Hanied, heb alleen je opening gelezen, wil je even super veel succes wensen, wat een powervrouw ben jij zeg... Ik ga weer aan je denken en voor je duimen! ** Breek weer uit **
Hanied heel veel suc6 met deze poging en ik hoop dat je geduld beloond wordt. Kom af en toe spieken hoe het met je gaat. xxx Lente
al weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb...gewoon moe en druk geweest. Ik ben ondertussen net gestart met deze 4e poging. Ik ben nu aan de Provera om een bloeding op te wekken en dan gaan we echt van start! Ik heb al Lucrin in mijn bil gehad en of het psychisch is of niet, ik voel gelijk dat er hormonen in mijn lijf gespoten zijn! Voel weer die spannig, zenuwen en ben erg prikkelbaar! Was toch wel fijn, 6 maanden rust! Maar goed, het was niet voor niets, ben 20 kilo afgevallen, suikerspiegel weer in balans en geen medicijnen meer voor die suikerspiegel! Zit weer goed in mijn vel en heb ook geestelijke rust gehad! Maar toch, weer begonnen, denk ik: zou het, zou het dit keer dan? Ben zelfs naar zo'n zweverig iemand geweest die me vertelde dat dit mijn ronde gaat worden!!! Uhum, ben er net iets te nuchter voor. Wat wel fijn is, is dat ik nu mijn gevoelens op zp kan uiten. Ik heb dat nodig. Ik hoop dat er veel meiden met me meelezen, mee leven en vooral: meedenken! Liefs, een moedeloze, ietwat hopende mum2be!!!
20 kilo afgevallen!? Respect meid! Wat ontzettend goed! Ik hoop en bid voor een goed verloop van je 4e ICSI. Succes meid! Het is je zeer gegund.
20 kilo afgevallen jeetje wat goed meis. En nu dan maar op naar roze meis ik hou je in de gaten en uite raad duim ik voor je.
Hanied, wat goed en knap van je dat je zoveel bent afgevallen! Lees dat het voor je gezondheid al veel goed doet! Hoop dat het ook een gelukbrengende factor voor deze ICSI zal zijn. Succes!!! Ik leef met je mee!
Ja ben idd erg happy met gewichtsverlies! Voel me goed en dat geeft de burger weer moed! Ben nog steeds aan t wachten op mijn ongie...6dagen geleden laatste provera gehad....over 2 dagen moet ik voor een fm, maar ja. Hoop maar dat ik dan wel ongie ben want anders vertraagd het allemaal weer! @marnat, heb je gevolgd meid..... hoop dat het goed met je gaat! @annedore, bij jou gaat ie ook goed aan je banner te zien! Oja en kei leuke beebkamer zeg!!!! Hoop dat ik dat ooit mag gaan doen!
Zo, vandaag cd1! Wat een hoop follies liggen er al te wachten! Echte PCOS eierstokken, volgens mijn fa. Vanavond de eerst Gonal erin! Toch weer spannend!!!!
Vandaag mijn laatste werkdag! Mag daarna gaan genieten van een 6 weekse vakantie!!!! Wiehoeeeeeee.... Ben overigens goed ongie....De eerste Gonal ging met een makkie erin! Woensdag mag ik voor de eerste fm (sinds de Gonal erbij zit). Ben zo benieuwd! Gisteren is 1 van mijn beste dinnetjes bevallen van een gezonde zoon! Ben hartstikke blij voor der, maar ook erg verdrietig voor mezelf.....pfffff zou ik dat ook ooit mogen ervaren?
Vandaag dag 4 van de Gonal....Ik voel me al een tijdje down (sinds de Lucrin injectie) maar heb het gevoel dat t weer wat heftiger wordt door de Gonal. Ik heb al mijn naasten op de hoogte gebracht van mijn evtuele "psychische" buien!!! Doe soms zo raar, alsof ik geen controle heb over mijn eigen gedrag! Ja en dat allemaal voor het goede doel! Zometeen op kraamvistite..... Hoe vaak ik al cadeautjes heb gekocht voor een beebje van een ander.... Ach ja, we zien wel.... Ik ga mijn topic gebruiken om lekker mijn gevoelens te uiten, merk dat dat me goed doet! Fijne zondag!!!
Hanied@ Wat vervelend meis dat je zoon last hebt van de medicatie. En die vervelende buien die ken ik wel. Gewoon laten gaan, en idd hier kun je je ei lekker kwijt doe dat meis . Doen waar jij je goed bij voelt. Knuf
Lieve Marnat, wat lief van je om te reageren. Jij hebt het momenteel ook bijzonder moeilijk. Ik weet niet of je jouw topic ook als uitlaatklep gebruikt, maar ik merk dat ik het wel erg fijn vind om het zo van me 'af' te schrijven. Ben net terug van de kraamvisite en wat was het toch een mooi kindje! Ik heb me heel dapper gedragen en heb het kindje zelfs vast gehouden.... Heel even droomde ik.....dat het mijn kindje was....maar helaas is het een kindje van een ander. Soms denk ik, mijn tijd komt nog wel. Maar ik ben ook al weer 33 jaar. Al die tijd (in mijn jongere jaren) is het niet gelukt, waarom zou het nu wel lukken? Na zo veel tegenslagen is het heel heel moeilijk om positief te denken, om hoop te houden. Lieve Marnat, wat bijzonder dat je mij hier troost, steun, advies komt geven. Dank je wel!
Graag gedaan meis , en je mag ook rustig in mijn topic regeren . En je even uit laten hoor vind ik niet erg. Het is en blijft moeilijk ander mans kindjes te zien en vast te houden. En je kunt nu je tranen laten lopen meis . hou dat mniet tegen want dat is niet goed. Jou advies geven ondanks ik het ook zwaar heb tja we zijn er voor elkaar. Als ik het moeilijk heb ben je er ook. Dus ik dan ook voor jou, ik weet helaas hoe je je voelt . Alleen hoop ik toch dat je wel een wonder krijgt. Ik ga nu slapen het was een latertje dit weekend maar wel super. [Lees in mijn topic]