Na 10jr hopen, bidden, dromen.....op naar icsi 4

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hanied, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Zo vandaag een belangrijke dag! We gaan voor een 1e fm. Ik voel mijn eierstokken heel goed en ben er zeker van dat er een hoop follies gegroeid zijn! Om 4 uur ben ik aan de beurt. Daarna doe ik verslag ;)

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hanied ga voor je duimen hoor!
    Heb een tijdje geleden je ook al eens gevolgd en was benieuwd hoe het met je gaat en zie dat je vandaag een fm hebt!
    Veel succes!

Liefs Char

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hanied@ Hoe is het gegaan vandaag?

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    De fm is goed gegaan....24 follies die ruim 14mm zijn! Morgen mag ik weer voor een fm en misschien maandag de punctie!!! Wordt vervolgd!!!!!

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ben even een paar dagen weggeweest vandaar de laate update!!!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jeetje mina wat een boel!! je zou denken dat je haast uit me kaar ploft:D

Zondag moet mijn ongi komen ik kreeg vanaaf een beste opgezette buik die naar mijn gevoel zo uit elkaar ploft, maar de jouwe gaat eerst zou je denken:D Maar dan met mooie plakkende emy s

7. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik heb je verhaal gelezen. jeetje al 10 jaar. heb je dan zoveel onderzoeken gehad dat het allemaal zo lang duurde?
    bij ons duurde het 4,5 jr tot we met de tese-icsi konden beginnen. van het ene zh naar het andere, voor allerlei onderzoeken.

ik hoop dat het goed gaat en dat dat je straks een mooi wondertje hebt. ik ga voor je duimen.

8. carma

carma Niet meer actief

Hanied meis hie was het zaterdag???
    Mag je maandag komen voor de punctie???

Ik duim heel hard voor je en hou je voortaan hier in de gaten.
    Dikke digi knuf van mij
    xxx

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    WOW, wat een mooie score!
    Hoop dat de punctie goed gaat en dat de eitjes van goede kwaliteit zijn. Spannend hoor!

10. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ben veel in de weer geweest afgelopen dagen! Ben nu net weer thuis dus even een update. Zaterdag de fm bij dr. R. Lieve man maar erg snel...voor ik het wist stond ik weer buiten. Ongeveer 14 follies per eierstok. Moet er rekening mee houden dat er geen verse tp gaat plaats vinden ivm hyperstimulatiegevaar. Ik mag dinsdag weer terug. Wilde zo graag bij dr W maar er was geen plek en moet nu naar een gyn waar ik het niet zo op heb! Door alle hormonen ben ik behoorlijk gevoelig en raakte totaal overstuur toen ik het niet voor elkaar kreeg om de afspraak bij dr W te krijgen. Heb als een klein kind staan brullen gewoon!! Achteraf....schandalig! Maar op dat moment ging het vanzelf. Ik zie wel hoe de afspraak dinsdag me zal vergaan......

Ik reageer morgen even op iedereen!

11. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Vandaag de punctie gehad....wat een pijn!!!! Had meer dan 20 follies en 14 eicellen gevonden! Morgen tussen 3 en 4 telefoontje vanuit het lab ivm bevruchtingen. Zaterdag terug op controle ivm hyperstimulatie gevaar en evt maandag of dinsdag de tp van (hopelijk) 2 emmies!

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hi Hanied, breek eventjes in hoor... heel veel succes!!!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hanied wat erg dat je zoveel pijn hebt gehad:(

Maar wat een geweldige opbrengst!
    Insha'Allah worden er veel mooie embryo's gemaakt!!!!
    Ben benieuwd strakjes.
    xxxx

14. carma

carma Niet meer actief

EN EN EN EN Hoeveel bevrucht
    En is er overstimulatie? mag je eer terugplaatsing???
    Ik ben erg nieuwsgierig
    xxx

15. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.786
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Lees hier af en toe en wil je heel veel succes wensen.

16. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    @mm7 wat leuk dat je hier eens langs komt! Hoe is het met de twins?

@Mariek, leuk dat je me hier volgt! Hoe is het met jou? Las op het GG topic dat je cyclus een stuk mooier is...top!

@ons wondertje, ben jij al begonnen voor een brusje, ben het even vergeten!

@chillin, thanks girl!

Update: Door een behoorlijke overstimulatie ben ik vanaf de punctie dag uit de running. Heb veel pijn en vandaag op controle geweest. Had behoorlijk wat vocht in mijn buik en eirerstokken van 10 cm per stuk!!! De gyn wilde eigenlijk geen tp plannen maar ik heb aangedrongen! Ik wilde er 2 tp hebben maar uiteindelijk was de compromis 1 of geen! Maandag word ik door het lab gebelt om af te spreken voor de tp. Wat de hoeveelheid emmys betreft, een behoorlijke tegenvaller! Van de 14 eicellen waren er maar 5 bruikbaar en deze zijn gelukkig allemaal bevrucht. Al die pijn en ellende voor 5 emmies! Maar goed mag niet klagen....altijd beter dan niks! Overigens heeft de gyn voorgsteld om een evt volgende punctie onder narcose te doen....me like!!!

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Hoi Hanied,....ik kom ff spieken, hoe het met je is,......ik ben heel hard voor je aan het duimen, Spannend!!!!!!! Ik kijk hier af en toe wel om het hoekje;)

18. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    vervelend van de overstimulatie. sterkte.
    ik hoop dat je tp goed gaat. en dan nog 4 in de vriezer?

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hanied, gaat super met de twins... over een weekje zijn ze alweer 6 maanden! Ontzettend balen van de overstim. Weet je al wanneer je de emmy aan boord krijgt? Ontzettend veeeeel succes, dat deze top emmy maar mag uitgroeien tot een lieve baby, voor een hele lieve mama! (En papa natuurlijk) Ik duim!

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Haied, ik kan me voorstellen dat je een TP doorgedrukt hebt. Zou toch een vreselijk gevoel zijn, al die pijn voor niets.
    Hoop dat ze er ook nog een paar kunnen invriezen, dat geeft ook weer een wat rustiger gevoel.
    Sterkte met je overstimulatie! Ik ga heel hard voor je duimen de komende weken...

Deel Deze Pagina