Hoi lieve MMM meisjes, ben even goed ziek geweest door de ohss en daardoor minder actief op zp! Maar.................................................... er is een gisteren een tp geweest van 1 mooie blastocyt! Door teveel vocht in mijn buik hebben we het op 1 gehouden. De anderen dag 5 emmies zijn vernietigd. Ze waren niet meer goed om in te vriezen. Gelukkig heb ik er nog 2 in de vriezer, als evt back up! Ben op van de zenuwen, ondanks dat het alweer de zoveelste wachtweken voor me zijn! Ik mag officieel 9 augustus testen. Heb gisteren na de tp de hele dag en avond baarmoederkramp gehad (van het vocht of iets anders???). Ben weer behoorlijk onzeker ondanks dat me door de lab.arts vertelt is dat een kans op een zwangerschap heeeeeeel groot is! Het is weer begonnen, die watvoeliknouhoullocast! liefs,
Zo dacht laat ik maar eens van me afschrijven.....Vandaag dag 3 na de tp. Voel me behoorlijk onzeker! Denk contenu dat het foute boel is. Voel de ongiepijnen en mijn borsten zijn minder opgezwollen. Ook heb ik helder slinmverlies, wat voor mij een teken van ongie is. Vandaag is het ook dag 10 na de pregnyl. Heb geen testen in huis en wil zondag gaan testen of de pregnyl al helemaal weg is. Meestal is bij mij op dag 10 de pregnyl al niet meer testbaar dus moet me inhouden om vandaag niet te testen. Ondanks dat ik een blastocyst terug heb gekregen en een super bms had, heb ik er nu al weinig vertrouwen in! Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik voor het laatst zwanger ben geraakt....wat als het nou niet meer lukt....nooit niet meer?????? Wie gaat me door deze ellende wachtdagen helpen???
Oohhh, meissie, kon ik je maar even een tijdje in een kunstmatige coma brengen of zo En je dan weer zwanger en wel wakker laten worden met een positieve test in je handen Ik duim me suf voor je hoor! Meer kan ik, helaas, ook niet doen. Hang in there!
Ik duim me ook suf meis, je verdient het zo om zwanger te worden Ik help je er doorheen hoor. Je mag me ook altijd smsen of privé mailen Ik zal kaarsjes voor je branden en een paar schietgebedjes doen Ik wil graag een tweede maar als ik geen tweede zou krijgen en jij zwanger zou zijn zou ik daar vrede mee hebben xxx
Ahhh wat lief ******HUIL***** Echt zit te janken achter mijn scherm.... Ik heb toch net even een pak kv 2 voor 5 in huis gehaald. Ga morgenochtend eens kijken wat er in mijn lichaam gaande is, zover je dat door de test kunt afleiden. Lieve meiden kei bedankt, ik weet dat jullie niets anders kunnen doen dan duimen. Fijn dat ik het hier kwijt kan!
Dank jullie wel lady´s. Ik voel al de hele dag een drukkend gevoel beneden wat naar mijn liezen uitstraalt. Zou het kunnen dat dat van een naderende ongie is???
Meis, je hebt pas net weer een tp gehad dan kan dat toch niet nu al van een naderende ongi zijn?? Heb je bolletjes gekregen om in te brengen na tp? Zo ja dan word je toch pas ongi als je stopt Probeer (hoe moeilijk ook) moed te houden Ik weet dat je dit nu allemaal voelt uit zelfbescherming lieverd, maar het zou toch ook kunnen dat je die uitstraling voelt omdat er een emmy aan het nestelen is?? Misschien moet jij anders ook eens info aanvragen ove dusseldorf? Die hebben een methode dat ze een gaatje in een emmy prikken zodat het vruchtje er uit kan of zoiets (staat op hun site) Weer een stapje verder zeg maar En ik las dat Geertgen nu ook met hun samen werkt? Kop op meis xxx
hanied@ Lieverd ik duim voor je en denk aan je . Bloed zo snel naar jee tp kan niet ! Mis hebben ze iets geraakt waardoor je een beetje bloed hebt. Maak je geen zorgen, al snap ik dat maar al te goed , en hoop ver te zoeken is. Wachten meer dan dat kun je niet doen , en wij kunnen ook verder niks voor je doen helaas. Al willen velen van ons dat graag voor je doen. Knuffelen is het enige wat we kunnen. Daarom een helle dikke knuf. Het word mooi weer mis wat leuks gaan doen fietsen wandelen .
Mariek, gebruik idd de utro. Heb vannacht echte pijn in mijn buik gehad. Gelukkig nu weer over. Als het een innesteling zou zijn, is dat niet laat? Heb dinsdag een dag 5 emmie terug gehad. Ik maak me altijd druk na een tp. Gewoon uit angst. Probeer ook gevoel te herkennen van toen ik wel zwanger was. Ik heb me voor genomen om niet eerder dan 5 aug te testen. Officieel mag het pas 9 aug. Wat Dusseldorf betreft....ik denk niet dat ik nog een poging wil doen. Mijn man wil het ook niet meer. Maar wie weet ben ik wel zwanger! Dan kijken we er vast anders tegen aan! Bedankt voor je steun! Hoe is het met jou? Hoe gaat het afvallen? Ik ben overigens weer een hoop kilos aangekomen!!! Lieefs
@Marnat, nee meid ik bloed niet! Moest er nog eens bijkomen! Ben gewoon super nerveus en bang. Bang zoals jij ook bang ben geweest. Dat je grootste nachtmerrie werkelijkheid wordt..... Lief van je digiknuffel! Zorg jij ervoor dat jij die ook genoeg ontvangt in deze moeilijke periode? Hier alvast van mij een groto digiknuf!
Meis snap je angst , maar probeer niet te veel aan mij te denken . Hoe lastig ook naar zo veel jaar in angst en vrees te zitten ken het maar al te goed. Dat kleine beetje hoop dat er nog is probeer dat in positief te zetten . Geniet van het weer dat er aan komt ga fietsen wandelen [hielp ons altijd] Ik dacht dat ik las dat je wat bloed had sorry verkeerd gelezen. Ja ik ontvang knuffels en zorg daar ook wel voor dankje lieverd .
Hallo hanied! Ik heb afgelopen maandag een emmy teruggeplaatst gekregen. Dit is onze eerste icsi, alles was/ is dus nieuw voor ons. De wachtweken zijn idd slopend. Weet je al wanneer je wilt testen? Ik ben eerlijk gzegt bang dat ik niet durf.. ken je dit? Liefs firefly
Hoi Firefly, het blijft spannend of het nou de 1e of de 4e tp is! Ik mag officieel 9 augustus testen en jij? Ik wilde morgen eens testen maar das veel te vroeg. Ik heb gisteren echt een baal dag gehad. Ik voelde van alles en was echt bang... Ik had zo drukkend gevoel beneden. EZn ik heb helder slijmverlies. Jij ook? Op hoeveel dagen heb jij na de bevruchting je emmie terug gehad?
De tp van ons toppertje was drie dagen na punctie.. ben heel verliefd op ons toppertje. En hoop zo dat hij het goed doet. Heb een overstimulatie, daar heb ik nu het meeste last van. En de hele zere boobs! Verder ben ik normaal een zoetekauw, maar nu veeel hartig eten.. Ik mag eind volgende week testen. Misschien dat ik woensdag een test probeer, of is dat te vroeg? Mijn schoonmoeder is donderdag jarig.. zou het wel leuk cinden als ik het het haar zo kan vertellen!